اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119995355

مدیر بانکداری خُرد بانک سامان خبر داد

بازگشایی حساب بانکی اتباع خارجی

کد: 13950620119995355

http://goo.gl/Erg2dE

، تهران , (اخبار رسمی): بانک سامان شرایط افتتاح حساب برای اتباع خارجی و دفاتر شرکت‌های خارجی فعال در ایران را اعلام کرد.

بانک سامان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از بانک سامان مازیار فزونی مدیر بانکداری خُرد در این باره اظهار داشت: تمام اشخاص حقیقی که تابعیت ایران را ندارند؛ اما دارای مدارک شناسایی معتبر مانند گذرنامه، روادید، پروانه اقامت، کارت آمایش و غیره به‌صورت عادی یا دیپلماتیک هستند و همچنین نمایندگی و شعب فعال شرکت‌هایی که در خارج از ایران به ثبت رسیده‌اند می‌توانند با مراجعه به شعب بانک سامان در سراسر کشور اقدام به گشایش انواع حساب‌های ریالی و ارزی کنند.

مدیر بانکداری خُرد بانک سامان درباره خدمات قابل ارایه به مشتریان خارجی نیز گفت: به‌غیر از اتباع خارجی که طبق قانون ارایه خدمات به آن‌ها منع یا محدود شده است، انواع خدمات بانکی و اعتباری به متقاضیان ارایه می‌شود.

فزونی تصریح کرد: در صورتی که افراد حقیقی یا حقوقی غیر‌ایرانی متقاضی استفاده از خدمات بانک سامان باشند، می‌توانند پس از مراجعه به کنسولگری‌های کشورمان در سایر مناطق جهان یا ترجمه مدارک شناسایی توسط موسسات رسمی ترجمه در ایران، با مراجعه حضوری به شعب بانک سامان در سراسر کشور، پس از احراز هویت، مطابق با ضوابط و مقررات افتتاح حساب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سامان

بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به‌عنوان نخستین مؤسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی ایران با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام «سامان اقتصاد» فعالیت خود را آغاز کرد. کمتراز سه سال بعد، در شهریورماه سال 1381، توانست مجوز لازم برای انجام و ارائه خدمات بانکی را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده و به‌عنوان یک بانک خصوصی، دوره جدیدی از حیات خود را تجربه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه