اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120735368

صیدی معاون سرمایه گذاری بانک پارسیان شد

کد: 13950620120735368

http://goo.gl/RZsxsx

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم تودیع مهدی رضایی و معارفه مهدی صیدی معاون مالی و سرمایه گذاری های بانک پارسیان برگزار شد.

صیدی معاون مالی و سرمایه گذاری بانک پارسیان شد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مراسم تودیع و معارفه معاونان پیشین وجدید مالی و سرمایه گذاری های این بانک در تاریخ 20 شهریور و در محل سالن جلسات طبقه دهم ساختمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم که مدیرعامل، مشاوران، معاونان، مدیران بانک در آن حضور داشتند، دکتر پرویزیان از خدمات و تلاش های مهدی رضایی، معاون پیشین قدردانی کرد و ظرفیت بسیار خوب و توانمندی های بخش مالی و همراهی و کار گروهی در این بخش را ستود و برای مهدی صیدی در سمت معاون جدید مالی و سرمابه گذاری ها آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

رضایی نیز از تلاش ها وپیگیری های یکایک کارکنان در حوزه مالی بانک و شعب قدردانی کرد و دوره کاری خود در این سال ها را خاطره انگیز و به یادماندنی توصیف کرد و توفیقات بدست آمده را دستاورد و تلاش گروهی در معاونت مالی دانست و برای صیدی و مجموعه بانک آرزوی موفقیت کرد.

صیدی، معاون مالی و سرمایه گذاری بانک پارسیان نیز در این مراسم هر توفیقی را دستاورد هماهنگی پیوسته و منظم کارگروهی برشمرد و درخشندگی بانک را نتیجه این هماهنگی دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک پارسیان

بانک پارسیان به صورت شرکت سهامی عام و با مالکیت اشخاص غیر دولتی و به استناد قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب فروردین ماه 1379، در مرداد 1380 ، نسبت به انجام پذیره نویسی سهام و تشکیل مجمع مؤسس اقدام نمود و مورخ 26 شهریور ماه 1380 مجوز آغاز فعالیت را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود. بدین ترتیب ارائه خدمات بانک پارسیان از اسفند ماه 1380 آغاز گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه