اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121136178

درخشش نمایندگان کشورمان در رقابت های بین المللی تنیس جوانان - ارومیه؛

جام قهرمانی در خانه ماند

کد: 13950621121136178

http://goo.gl/XDdvEj

، تهران , (اخبار رسمی): ایران قهرمان رقابت های بین المللی تنیس جوانان در ارومیه شد.

جام قهرمانی در خانه ماند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس:مسابقات بین المللی تنیس جوانان ( JOUNIOR ) از 13 لغایت 20 شهریور ماه به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان غربی برگزار شد و در پایان نمایندگان کشورمان موفق شدند با عملکرد قابل قبول خود عنوان قهرمانی هر دو بخش دختران و پسران را از آن خود کنند.

در آخرین روز این رقابت ها و در فینال بخش انفرادی پسران ، امیر حسین بادی از ایران با برتری ( 3-6 و 3-6 ) مقابل زیان احمد از انگلیس عنوان قهرمانی را از آن خود کرد ، نماینده انگلیس نائب قهرمان شد و بیژن مخابری از آلمان – آرمین رستمی از ایران مشترکا سوم شدند. در بخش دختران نیز غزل پاک باطن از ایران با نتیجه ( 2-6 و 0-6 ) باربارا کواک لیاردی از ترکیه را مغلوب کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد، نماینده ترکیه صاحب عنوان نائب قهرمانی شد و صدف صادق وزیری از ایران – رانا ایچینوس از ژاپن نیز در جایگاه سوم ایستادند.

به این ترتیب این دوره از رقابت ها با درخشش نمایندگان کشورمان به پایان رسید .

در مراسم اختتامیه بازیها کیومرث ایران دوست معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ، بیت‌الله رحمت خدا رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه ، اصغر افشین معاون اداره ورزش و جوانان ارومیه، مهر افزا منوچهری نائب رئیس فدراسیون در امور بانوان ، بهمن شکاری رئیس هیئت تنیس آذربایجان غربی ، فرناز فصیحی سرمربی تیم ملی بانوان ، حسین زرطب دبیر هیئت تنیس استان برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

در این دوره از رقابت ها 47 تنیسور از کشورهای ایران ، آذربایجان، نروژ، انگلیس، آلمان، هند، بنگلادش و تاجیکستان در بخش پسران و 20 تنیسور از کشورهای ایران ، ژاپن ، هند و ترکیه در بخش دختران حضور داشتند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده محمود عجیلی داور نشان سفید از کشور تونس بود ، سینا ابراهیمیان داور نشان سفید و مونا گل نبی به عنوان دستیاران سرداور حضور داشتند ، مرتضی جهانگیری، افشین فیض الهی ، سید علی اصغر هاشمی، آرمین تمر خانی، صحرا طلا احمری، گیتی ایران تاج و سروین علی میرزا لو به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران

ظهور ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (1315-1318) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین تنیس بود در محلی روبروی امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی فعلی) به مدیریت شکوهی گشایش یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش