اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122146110

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس خبر‌داد

مذاکره برای برقراری پرواز شیراز- اتریش

کد: 13950621122146110

http://goo.gl/4w1248

، تهران , (اخبار رسمی): بدیعی از مذاکره با ایرلاین‌های خارجی برای برقراری پروازدرمسیرهای جدیدخبردادوگفت:به این منظوررایزنی بااتریشی‌هارابرای برقراری پروازمستقیم شیراز-اتریش آغازکرده‌ایم و2ایرلاین خارجی درمسیر مذاکرات هستند.

مذاکره برای برقراری پرواز شیراز- اتریش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودکاه های کشور،رضا بدیعی‌فرد مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس ، گفت: درحال رایزنی با آن دسته از شرکت‌های خارجی هستیم که در مسیرهای هوایی جدید بین تهران و پایتخت‌های خود پرواز گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: به این منظور رایزنی با اتریشی‌ها را برای برقراری پرواز مستقیم شیراز- اتریش آغاز کرده‌ایم و دو ایرلاین خارجی دیگر نیز در مسیر مذاکرات قرار دارند.

وی با اعلام اینکه در صورت ساخت کامل فرودگاه شیراز در سال 96 بیشترین پروازهای خارجی را بعد از فرودگاه امام خواهیم داشت، گفت: در راستای بهسازی و توسعه سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی شیراز، طی 2 سال گذشته عملیات تراش آسفالت، ترمیم و اجرای لایه‌های آسفالتی باندهای 29 راست و چپ و توسعه پارکینگ هواپیما (اپرون) به مساحت 40 هزار مترمربع انجام شد.

به گفته بدیعی فرد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات روکش نهایی باند 29 راست هم اکنون آغاز شده و انتظار می‌رود براساس تعهد پیمانکار پروژه تا پایان مهرماه سال جاری روکش نهایی این باند به اتمام برسد.

بدیعی فرد با بیان اینکه آماده‌سازی و پاک‌سازی اس. تریپ باندهای فرودگاه از اقدامات مهمی است که در راستای تمدید گواهینامه بین‌المللی فرودگاه صورت پذیرفته است، به بازدید اخیر وزیر راه و شهرسازی از این فرودگاه اشاره کرد و گفت: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت فرودگاه بر توسعه فضای ترمینالی و ایمنی باند و رعایت استاندارها تاکیدات ویژه‌ای داشتند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس توضیح داد: هزینه اجرای پروژه بهسازی و توسعه سطوح پروازی بالغ بر 28 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

براساس معیارها و مقررات ملی و بین المللی حاکم بر استمرار خدمت رسانی مطلوب، ایمن و مطمئن در صنعت هوانوردی و حمل و نقل هوایی راهبری، مدیریت، نگهداری و توسعه فرودگاه ها،سامانه های هوانوردی کشور ومدیریت ترافیک هوایی کشور به عنوان مهمترین ارکان زیرساختی این صنعت در جمهوری اسلامی ایران بر عهده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران است که یکی از شرکتهای اصلی وزارت راه و شهرسازی محسوب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان