اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123055758

مدیرعامل ساماندهی صنایع و مشاغل منصوب شد

کد: 13950623123055758

http://goo.gl/0Y4L1T

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهرى شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: این شرکت گام های بسیار خوبی در جهت حل مشکلات صنایع و مشاغل شهر تهران برداشته است.

مدیرعامل ساماندهی صنایع و مشاغل منصوب شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر،  مجتبی یزدانی در مراسم تکریم و معارفه ی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر که با حضور مهندس منصور باقرصاد، قائم مقام این معاونت و جمعی از مدیران ارشد معاونت خدمات شهری و شرکت ساماندهی برگزار شد، مهندس کامران زنگیشه را به سمت مدیرعامل جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران معرفی نمود و ضمن تکریم مهندس رضا قدیمی، از زحمات ایشان در زمان تصدی مسوولیت در این شرکت تقدیر و تشکر کرد.
در این مراسم مهندس یزدانی ، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به ماموریت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  اشاره کرد و گفت: تعامل با اصناف یکی از مهم ترین وظایف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  است و این شرکت تا کنون گام های بسیار خوبی در جهت برقراری این ارتباط دو سویه برداشته است.  
وی گفت: در حال حاضر شرکت ساماندهی توانسته است با کلیه ی نهادهای دولتی مرتبط ، اتاق اصناف و... ارتباط بسیار گسترده ای برقرار کند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به این که ماموریت های معاونت خدمات شهری با تمامی حوزه های دیگر متفاوت است، اذعان داشت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، شرایط کاری متفاوتی با سایر حوزه ها به دلیل ارتباط با مردم و  تغییر سبک زندگی ایشان بر عهده دارد و به ثمر رساندن این مهم نیازمند کار و تلاش بسیار در جهت ارتقا فرهنگ عمومی است.
معاون شهردار تهران خطاب به مدیران و کارکنان این شرکت گفت: با علاقه و پشتکار می توانیم کارها  را به جلو ببریم و با استفاده از منطق درست و از نظرات کارشناسان امر می توانیم به نتایج دل خواه دست یابیم.
 یزدانی با تقدیر از زحمات بی دریغ مهندس قدیمی در دوره ی 5 ساله ی مدیریت خود در  این شرکت گفت: ایشان  از جمله مسئولینی  است که تعامل بسیار خوبی با مدیران شهری و دولتی داشته و از توانمندی  های بسیاری برخوردار است. مهندس قدیمی  در دوره مدیریتی خود توانسته منشاء خدمات گسترده ای در سطح شهر تهران باشد و این اقدامات شایسته ی تقدیر و تشکر است.

وی در ادامه ضمن معرفی مهندس کامران زنگیشه به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت و آرزوی موفقیت در مسوولیت جدید، خاطرنشان کرد: ایشان از مدیران باسابقه، پرتوان و فعال در عرصه مدیریت شهری هستند و تا کنون در هر منصبی که خدمت کرده اند، آرامش، امنیت و نظم را به ارمغان آورده اند.  
مهندس زنگیشه نیز در این جلسه اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق حضور در جمع همکاران خوب و پر تلاش  شرکت ساماندهی  را به دست آوردم و هم چنین از مهندس یزدانی به جهت اعتمادی که به بنده داشتند تا در خدمت شما عزیزان باشم تقدیر و تشکر می کنم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مدت تصدی مهندس قدیمی اقدامات بسیار خوبی در این شرکت صورت گرفته است و امیدواریم با حمایت ها و تدابیر  مدیریت شهری بتوانیم این راه را ادامه دهیم و به سرمنزل مقصود برسانیم.
در ادامه  رضا قدیمی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ شهردار محترم تهران و مهندس یزدانی، برای مهندس زنگیشه مدیرعامل این شرکت آرزوی موفقیت کرد و از زحمات کلیه مدیران و پرسنل این شرکت قدردانی به عمل آورد.
لازم به ذکر است، مهندس کامران زنگیشه دانشجوی ترم آخر دوره دکتری جغرافیا است و پیش از این در سمت های گونگونی از جمله  مشاور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مشاور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در امور سازمان ها و مناطق، مشاور معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، قائم مقام سازمان بهشت زهرا (س) و حرم حضرت امام خمینی(ره)، معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه 11 ، مشاور اجرایی شهرداری مناطق 2 و 5، شهردار ناحیه و بازرس شهرداری منطقه 17 ،رییس شورای حل اختلاف شعبه 828 دادگستری تهران و ... را خدمت  نموده است.  هم چنین زنگیشه در سال 85 به عنوان کارمند نمونه و در سال 88 به عنوان مدیر نمونه شهردارى تهران برگزیده شد.

گفتنی است در این مراسم گزارشی از اقدامات و عملکرد شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از سال  91 تا سال  95 در موضوعات مختلف اعم از خروج واحدهای صنفی مزاحم، انتقال واحد اوراق کنندگان به مجتمع ثامن الحجج (ع)، ساماندهی نمایشگاه داران خودرو، ساماندهی واحدهای اطراف بازار تهران (پوشاک،کفش و ...) در طرح انضباط شهری منطقه 12، ساماندهی بیش از 50 روز بازار، ساماندهی دستفروشان، افتتاح دومین مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی، ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و تغییر پیکره آنها، وضعیت جایگاه های سوخت CNG ، وضعیت مراکز خرید و فروش خودرو و احداث چند مرکز جدید، کنترل حیوانات شهری و جانوران مضر، زنده گیری سگ های بدون صاحب، تعامل با اصناف و اتاق بازرگانی ایران، مشارکت در برپایی نمایشگاه های باز باران در سه سال گذشته، هماهنگی و اعزام نیروها به عتبات عالیات برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی، حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای نخستین بار و ... ارائه گردید.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران به موجب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در شهرداری تهران تشکیل شده و وظایفی همچون طراحی پروژه‌های جامع و موردی امر ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، نظم بخشی دکه‌ها و ساخت کیوسک و فعالیتهای حرفه‌ای تحقیق، مطالعه، برنامه‌ریزی مرتبط با موضوع شرکت را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه