اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128355758

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر:

رسالت ما خدمت رسانی به شهروندان است

کد: 13950627128355758

https://goo.gl/A8gha5

، تهران , (اخبار رسمی): کامران زنگیشه در بازدید از مراکز تابعه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، رسالت این شرکت را خدمت رسانی به شهروندان دانست و گفت: رضایت شهروندان و گسترش خدمات رفاهی باید سرلوحه ی کار قرار گیرد.

رسالت ما خدمت رسانی به شهروندان است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ، کامران زنگیشه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهردر روز های پنج شنبه و جمعه ی گذشته طی 14 ساعت از مراکز پنج گانه ی خرید و فروش خودرو ، بازار کیمیا، مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی و بازار جنت بازدید کرد و از نزدیک بر نحوه ی عملکرد  مدیران زیر مجموعه نظارت نمود.
زنگیشه با اشاره به حجم ورود و خروج  بیش از هفت هزار خودرودر روزهای جمعه، افزود: هدف ما جلب رضایت شهروندان است و این مهم با پایش کمی و کیفی خدمات، استفاده از تجهیزات تخصصی و به روز دنیا میسر است.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، با حضور در مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی، خواستار رفع موانع فیزیکی و جلوگیری از برپایی چادر در محوطه ی مرکز شد. وی با اشاره به بیماری های مشترک میان انسان و پرندگان، اظهار داشت: کارشناسان حاضر در مرکز با تدابیر پیشگیرانه مانع از بروز مشکلات احتمالی شوند.  

وی در ادامه با حضور در بازار جنت و بازدید از غرفه های زنان سرپرست خانوار ، به مشکلات و کمبودهای ایشان رسیدگی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر

شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران به موجب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در شهرداری تهران تشکیل شده و وظایفی همچون طراحی پروژه‌های جامع و موردی امر ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، نظم بخشی دکه‌ها و ساخت کیوسک و فعالیتهای حرفه‌ای تحقیق، مطالعه، برنامه‌ریزی مرتبط با موضوع شرکت را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه