اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123556105

برای نخستین بار صورت گرفت

اصفهان میزبان مسابقات نشنال کلوز بانوان

کد: 13950623123556105

http://goo.gl/1sih9S

، تهران , (اخبار رسمی): رییس هیأت اسکواش استان اصفهان گفت: مسابقات نشنال کلوز بانوان با جایزه 1000 دلاری اواخر مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

اصفهان میزبان مسابقات نشنال کلوز بانوان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هیأت اسکواش استان اصفهان، محمدی از برگزاری مسابقات نشنال کلوز بانوان در اصفهان خبر داد و گفت: نشنال کلوز مسابقه‌ای است داخلی با امتیاز جهانی که در هر کشور طی سال میلادی فقط یک‌بار در بخش آقایان و یک‌بار در بخش بانوان برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: امتیاز نشنال کلوز در انجمن اسکواش‌بازان حرفه‌ای جهان، 40 است که این امتیاز فقط به نفر اول می‌رسد.

محمدی افزود: تمامی بازیکنانی که عضویت انجمن اسکواش بازان حرفه ای جهان (PSA) را داشته باشند امتیاز حضور در این مسابقات را نیز خواهند گرفت و اسکواش‌بازانی که عضو این انجمن نباشند، فقط امتیاز کشوری مسابقه را به خود اختصاص خواهند داد. وی گفت: جایزه این مسابقه 1000 دلار خواهد بود که بین هشت نفر برتر تقسیم می شود.

رییس هیأت اسکواش استان اصفهان گفت: مسابقه نشنال کلوز بانوان اصفهان دارای بالاترین امتیاز کشوری است که سال گذشته تهران میزبان این مسابقات در بخش بانوان بوده است.

وی اضافه کرد: این مسابقه در تقویم (PSA) با نام جام ثارالله برای تاریخ 27 تا 30 مهرماه به ثبت رسیده که به دنبال نامی جایگزین مرتبط با اصفهان برای آن هستیم.

محمدی با اشاره به اینکه برای ورود جدی اصفهان به عرصه مسابقات معتبر، پیگیر میزبانی اصفهان برای این دوره از مسابقات نشنال کلوز بانوان شدیم، عنوان کرد: با توجه به رقابت سه استان جهت میزبانی این مسابقه، با مساعدت رییس فدراسیون اسکواش، این مهم برای استان اصفهان محقق شد.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین مسابقاتی با این سطح از کیفیت، قطعاً موجب رشد و پیشرفت اسکواش استان اصفهان خواهد شد و سر آغازی برای باور جامعه اسکواش دیار نصف جهان جهت میزبانی مسابقات معتبر بین‌المللی می‌شود.

رییس هیأت اسکواش استان اصفهان اظهار کرد: از شروع فعالیت ورزش اسکواش در اصفهان تا به امروز مسابقه‌ای با این درجه از اعتبار در استان برگزار نشده است و این میزبانی می‌‌تواند در زمینه کسب تجربه برگزاری مسابقات معتبر و همچنین ارتقاء ورزشکاران، منشاء خیر و برکت برای این رشته مهیج در اصفهان باشد.

محمدی افزود: امیدوارم جامعه اسکواش استان اصفهان از این فرصت بسیار مغتنم نهایت استفاده را در زمینه مسائل فنی و اجرایی ببرند تا در آینده شاهد برگزاری مسابقات بیشتری در این سطح باشیم.

وی عنوان کرد: جهت برگزاری این مسابقه حمایت ارگان‌های مختلف می‌تواند زمینه اعتماد فدراسیون اسکواش را در آینده به اصفهان برای برگزاری مسابقات معتبرتر فراهم کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش