اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123666108

بازاریاب موفق در شبکه‌های مجازی باشیم

کد: 13950623123666108

https://goo.gl/uxkcX7

، تهران , (اخبار رسمی): رونق شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های پیام‌رسان نظیر اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک، توئیتر و …در زندگی شخصی همه‌ی ما به نوعی اثر گذاشته است.

بازاریاب موفق در شبکه‌های مجازی باشیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،این روزها تقریبا همه‌ ما حداقل در یکی از شبکه‌های مجازی عضو هستیم و روزانه بخشی از زمان‌مان را به آن اختصاص می‌دهیم. اما امروز می‌خواهیم از تاثیر آنها روی کسب و کار و بازاریابی حرف بزنیم. شبکه‌های اجتماعی اگر هوشمندانه مورد استفاده قرار بگیرند، کمک زیادی به رونق کسب و کار شما و در نهایت افزایش فروشتان می‌کنند. کسب و کارتان هر چند کوچک و نوپا هم که باشد، اگر به این شبکه‌ها، کارکرد آنها و تولید محتوای مناسب مسلط باشید آینده‌ی روشنی برای شغلتان رقم زده‌اید.

اگر یک بازاریاب در شبکه‌های اجتماعی هستید، قبل از هر چیزی بهتر است در تمام شبکه‌های اجتماعی عضو شوید، با ساز و کار آنها آشنا شوید و کسب و کارهای مشابه به خودتان را زیر نظر بگیرید. نقاط ضعف و قوت خودتان را بشناسید و  با توجه به کارتان یک طرح بریزید. در ادامه با الی گشت همراه باشید تا با مرور نکات زیر، با مهارت بیشتری به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بپردازید.

با اینکه به مجموعه‌ای از اینستاگرام، فیس بوک، توئیتر و … شبکه‌های مجازی می‌گویند اما ساز و کار آنها زمین تا آسمان با هم فرق می‌کند. برای آشنایی با جزئیات آنها مقالات زیادی در حوزه بازاریابی هر کدام نوشته شده است که مطالعه آنها کمک خوبی بهتان می‌کند. از طرفی آنچه که مهم است روند شما در این شبکه‌ها برای نگه داشتن مخاطبینتان است، برای مثال چرا مخاطب شما باید در لیست کسانی که شما را دنبال می‌کند بماند؟ شما برای او چه فایده‌ای دارید؟ اینجاست که باید هوشمندانه مطالبی تولید کنید که مخاطب لذت ببرد و گزینه آنفالو کردن شما را بیخیال شود. این شبکه‌ها ماهیت ارتباطی دارند و همواره به یاد داشته باشید تا ارتباط درستی شکل نگیرد اعتمادی هم به وجود نمی‌آید! اعتماد هم که نباشد، کار حسابی برایتان سخت می‌شود.

یکی از راه‌های اعتمادسازی در شبکه‌های اجتماعی و نگهداری ارتباط با مخاطب‌هایتان، پاسخ دادن به سئوال‌های آنهاست. برای بسیاری از افراد کامنت گذاشتن در این شبکه‌ها راحت‌تر از تماس گرفتن است، شما نیز با همان روش کامنت، پاسخ آنها را دهید. اگر بدانید در کنار پاسخ دادن، دیدن اینکه شما به آنها اهمیت داده‌اید چه حس خوبی در آنها ایجاد می‌کند، همین حالا سراغ کامنتهایشان می‌رفتید.

جذاب بنویسید تا جذاب دیده شوید

برای خوب نوشتن باید خوب بخوانید. در نوشته‌هایتان دست از جملات کلیشه‌ای بردارید که تنها ضرر است و وقت هدر دادن! مردم از حرف‌ها و نوشته‌های تکراری و خیلی رسمی فراری هستند، پس باید چیزی بنویسید که گوشه‌ای از ذهن مخاطب را درگیر کنید. طوری بنویسید که اگر متن را روبروی شما گذاشتند، خودتان تمایل به خواندن آن داشته باشید. ممکن است بگوئید من نویسنده نیستم و یک بازاریابم! باید بگوئیم دقیقا و نوشته‌ی شما ابزار خوبی برای بالا رفتن فروش شماست! متن شما باید در عین خلاق بودن، به وضوح کار و هدف شما را مشخص کند. به ترغیب کردن مخاطبتان فکر کنید، چرا باید مشتری متن شما را بخواند و از شما خرید کند؟ آیا صرفا با به به و چه چه کردن می‌توانیم مشتریانمان را راضی کنیم؟ به یاد داشته باشید در حال حاضر کاری که شما می‌خواهید انجام بدهید را خیلی‌ها انجام داده‌اند، مهم این است شما آن را خلاقانه انجام دهید.

عکس خوب، حس خوب ایجاد می‌کند

دوره متن‌های طولانی و خسته کننده گذشته است. حالا عکس و فیلم هستند که می‌توانند آنچه که در ذهن شماست را برای مخاطبتان زنده کنند. متن‌هایی که همراه با عکس هستند، چیزی حدد 94 درصد بیشتر از متن‌های بدون عکس خوانده می‌شوند و به اشتراک گذاشته می‌شوند! حالا تصور کنید یک عکس خوب و غیر کلیشه‌ای مربوط به محصولتان در کنار متن شما قرار بگیرد. تصویری که خلاقانه برای پیدا کردن آن وقت گذاشته‌اید. بدیهی برای شبکه‌ای مثل اینستاگرام که ماهیتش عکس محور است و یا تلگرام که احتمال پخش آن بیشتر است، باید زمان بیشتری صرف پیدا کردن و طراحی عکس کنید.

بازار کارتان را بشناسید

آدم‌های زیادی هستند که کاری مشابه شما را دارند و در شبکه‌های اجتماعی به دنبال افزایش فروش هستند. رقبایی سرشار از تجربه! آنها را زیر نظر بگیرید، ایده‌هایشان را بسنجید، قیمت‌ها، تخفیف‌ها و نظرسنجی‌هایشان را مطالعه کنید تا در نهایت متوجه علت محبوبیت و عدم محبوبیت آنها شوید.

در آخر با پرورش مهارت‌های خودتان، در شبکه‌های مجازی خلاقانه بازاریابی کنید تا به عنوان یک فروشنده محبوب شناخته شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]