اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124024750

جعفری مطرح کرد

ارتقای ایمنی راه‌هابانصب دوربین‌ ثبت تخلف

کد: 13950623124024750

http://goo.gl/vgZkzH

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برای بالا بردن ارتقای ایمنی راه‌های استان 50 دوربین ثبت تخلف در محورهای استان نصب شده است.

ارتقای ایمنی راه‌هابانصب دوربین‌ ثبت تخلف

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  وزارت راه و شهرسازی مهدی جعفری  ، با اشاره به لزوم ارتقای ایمنی راه‌ها استان خراسان جنوبی گفت: برای بالا بردن ارتقا ایمنی در راه‌های استان ما کار نصب 50 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت را در راه‌های شریانی استان از ابتدای تیرماه شروع کردیم و در مرداد ماه این پروژه به پایان رسید.

وی ادامه داد: این دوربین‌ها در 41 راه اصلی استان نصب شده که محورهای بیرجند- نهبندان، بیرجند- قائن، بیرجند- خوسف، فردوس- بجستان، فردوس- راهور از جمله آنهاست زیرا بیش از 70 درصد ترافیک در این محورها وجود دارد. جعفری افزود: بقیه دوربین‌ها در جاده‌هایی که به شهر اتصال دارند نصب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اجرای این طرح را بخشی از یک قرارداد کلی اجرایی در کشور دانست و افزود: هزینه اجرای هر دستگاه دوربین با حساب پنج سال نگهداری از زمان اجرا بیش از 650 میلیون تومان است.

سهم اندک آزاد راه‌ها و بزرگراه‌های خراسان جنوبی نسبت به متوسط کشوری

مهدی جعفری در ادامه گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به اینکه سهم آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خراسان جنوبی نسبت به متوسط کشوری اندک است گفت: با ارتقای شاخص تراکم بزرگراه‌ها و افزایش اعتبارات سالانه استان می‌توان به رفع محرومیت و توسعه منطقه کمک شایانی کرد.

وی ادامه داد: مجموع راه‌های خراسان جنوبی 16 هزار و 222 کیلومتر است که از این مقدار 2 هزار و 29 کیلومتر راه‌های شریانی، هزار و 33 کیلومتر راه‌های اصلی و 14 هزار و 851 کیلومتر راه‌های فرعی و روستایی است.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طول بزرگراه‌های استان (باندهای دوم) 338 کیلومتر است گفت: متاسفانه سهم آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در استان نسبت به متوسط کشوری بسیار پایین بوده و مسیر مورد نیاز برای رسیدن استان به متوسط کشوری در آزادراه‌ها 300 کیلومتر، بزرگراه‌ها هزار و 200 کیلومتر و راه اصلی دوهزار کیلومتر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 763 روستا ازمجموع 906 روستای استان دارای راه آسفالته بوده و 143 روستا  فاقد راه آسفالته است که باعنایت به برنامه‌ریزی صورت گرفته هم اکنون عملیات آسفالت و احداث 72 راه روستایی درخراسان جنوبی در دست اجرا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت راه و شهرسازی

در تاریخ 31 خرداد 1390 وزارت راه و شهرسازی با رای مجلس شورای اسلامی وسپس تایید شورای نگهبان از ادغام دو وزارتخانه راه وترابری و مسکن و شهرسازی تشکیل و مقرر گردید همه امکانات، تعهدات، اعتبارات، نیروی انسانی و اموال منقول و غیر منقول دو وزارتخانه یاد شده به وزارت راه وشهرسازی منتقل گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان