اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125216102

در مرحله تصمیم گیری است

ساخت بزرگترین پل بر روی رودخانه کرج

کد: 13950624125216102

https://goo.gl/w75T6V

، کرج , (اخبار رسمی): این پل بزرگترین پل ساخته شده بر روی رودخانه مذکور می باشد که پیمانکار این طرح عمرانی نیز انتخاب شده است.

ساخت بزرگترین پل بر روی رودخانه کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، فرج الله ایلیات  اظهار داشت :در مبحث عمرانی، ساخت پل روی رودخانه کرج را در دستور کار قرارداده ایم که  این پل بزرگترین پل ساخته شده بر روی رودخانه مذکور می باشد

وی ادامنه داد: پیمانکار این طرح عمرانی نیز انتخاب شده است و تامین مالی آن نیز از سوی بانک شهر تمهید شده که بعنوان یک ابر پروژه بزودی اجرایی می شود.

وی در ادامه با اشاره خرید اتوبوس در کرج افزود: با تلاش و پیگیری های مجدانه مدیریت شهری کرج و همکاری بانک شهر مقرر شده است که صد دستگاه اتوبوس به ارزش 50 میلیارد تومان به صورت نقد و یا تهاتری خریداری شود و برای ارائه خدمات رسانی گسترده به شهروندان در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر قرار بگیرد.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج ادامه داد: همچنین طی جلسات متعدد مدیران ارشد شهرداری این کلانشهر با نمایندگان مردم در پارلمان شهری این تمهید اتخاذ شده است که خرید 300 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در دستور کار قرار بگیرد تا با توجه به جمعیت بالا و گستردگی شهر مشکلات شهروندان در این زمینه مرتفع شود.

ایلیات در بخشی دیگر از سخنان خود به نگاه ویژه مدیریت شهری کرج برای ساخت پارکینگ های عمومی در سطح مناطق 12گانه شهرداری کرج تاکید کرد و گفت: به دلیل کسر پارکینگهای طبقاتی مکانیزه در این کلانشهر و نیاز شهروندان به آن سه پارکینگ مکانیز در حال ساخت و بهره برداری می باشند.

این مسئول اظهار داشت: یکی از پارکینگ های مذکور در محدوده فردیس بوده و دو پارکینگ دیگر در مرکز شهر جانمایی شده اند که مقرر شده است پس از بهره برداری از آنها تا پایان سال 95 چند پارکینگ طبقاتی مکانیزه در نقاط مختلف شهر کرج احداث و راه اندازی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه