اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125466102

با شعار " زیبایی اتفاقی نیست "

زیباسازی به میدان فرهنگ سازی آمد

کد: 13950624125466102

https://goo.gl/Nuwidb

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، با اشاره به نقش مهم فرهنگ در حفاظت از زیبایی های شهری، گفت: سازمان زیباسازی با " زیبایی اتفاقی نیست " به میدان فرهنگ سازی آمده است.

به میدان فرهنگ سازی آمد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسین عطایی با حضور در کلبه رسانه مستقر در پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج با اعلام این مطلب و با تاکید بر اینکه زیبایی ها را باید ساخت، عنوان کرد: شهروندان به عنوان مالکان یک شهر اصلی ترین سازندگان زیبایی به شمار می روند.

این مسئول به اقدام سازمان زیباسازی در خصوص جمع آوری زیبایی ها و نازیبایی های شهر و به تصویر کشیدن آنها در پنجمین نمایشگاه گل و گیاه کرج اشاره کرد و گفت: گاهی کوچکترین ایده ها موجب شکل گیری عظیم ترین زیبایی و حتی کوچکترین بی توجهی ها موجب بروز بزرگترین نازیبایی های بصری می شوند.

وی ضمن تقدیر از توجه برخی شهروندان به زیبایی های بصری اظهار داشت: منزل، کوچه، محله، خیابان و در نهایت شهر، متعلق به خود شهروندان است و زیبایی های بصری در آن موجب آرامش روانی و امنیت خاطر آنان می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج ادامه داد: سازمان زیباسازی به عنوان متولی اجرای طرح های مختلف از جمله نصب المان ها، جانمایی مبلمان شهری، نورپردازی و ... را بر عهده دارد و در مقابل وظیفه شهروندان نگهداری از فضاهای مطلوب شهری و حتی افزایش این فضاها با ارائه ایده ها و پیشنهادات مناسب به این سازمان است.

عطایی با تاکید بر ضرورت تعامل شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و با اشاره به اینکه این نهاد خدمت رسان برای اجرای وظیفه خود که کسب رضایت شهروندان است در کنار آنان قرار گرفته نه در مقابلشان، از شهروندان خواست تا در ایجاد آرامش شهر، سازمان زیباسازی را یاری کنند.

این مسئول در پایان سخنان خود عنوان کرد: تعامل و اتحاد مردم با خدمتگذارانشان، لازمه ایجاد انسجام در اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج در سطح شهر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه