اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624125536180

اولویت شهرداری کرج در سال 95 است

استاندارد سازی فضاهای سبز شهری

کد: 13950624125536180

https://goo.gl/xPG0PC

، کرج , (اخبار رسمی): شهردار کرج با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز از اولویت های اصلی این دستگاه می باشد گفت: مدیریت شهری به دنبال آن است تا با تکمیل پارک های در دست احداث سرانه های فضای سبز را به بالاترین میزان برساند .

استاندارد سازی فضاهای سبز شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج علی ترکاشوند  با اشاره ب برپایی نمایشگاه گل و گیاه در کرج عنوان کرد: توسعه فضای سبز شهری از جمله راهکارهایی است که با محقق کردن آن می توان به کاهش آلودگی صوتی، هوا و محیط زیست و افزایش سلامت شهروندان کمک کرد و محیط شهری شاداب و با نشاطی را برای مردم رقم زد.

شهردار کرج با بیان اینکه شهر برای تنفس نیازمند توسعه فضاهای سبز است گفت: شهرداری این کلانشهر با اتخاذ تمهیدات کارشناسانه و علمی در پی آن است تا برنامه هایی را در زمینه فضای سبز شهری به اجرا در بیاورد و سرانه های سبز را به استانداردهای لازم برساند.

ترکاشوند ادامه داد: بر این اساس شهرداران مناطق 12گانه این کلانشهر باید کمبودها را در این زمینه مورد بررسی قرار دهند و با اولویت قرار دادن ایجاد فضاهای سبز در مناطق محروم و کم برخوردار تمام تلاش خود را برای توسعه فضاهای سبز در ایران کوچک انجام دهند.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه ایجاد فضاهای سبز شهری نیازمند زمان طولانی و هزینه های گزافی می باشد لذا حفظ اینگونه فضاها توسط مردم امری مهم و ضروری به حساب می آید و شهروندان باید در این زمینه یاری رسان شهرداری کرج باشند و از تخریب آن جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از جمله سازمان‎های اثر گذار در ارتقاء شاخص‎های فضای سبز شهری است که نیروی‎های آن متشکل از کارشناسان و متخصصان توانمند بوده و می‌تواند دوران طلایی را برای شهر و شهروندان در زمینه نزدیک شدن به استانداردهای سرانه سبز رقم بزند.

شهردار ایران کوچک در پایان خاطر نشان کرد: طراحی و ایجاد فضای سبز و حفظ باغات بخشی از چهره شهر را می سازد و یکی از نیازهای ضروری و پدیده های مطلوب زندگی شهر نشینی به حساب می آید؛ ایجاد فضاهای سبز در معابر اصلی و فرعی از جمله مواردی است که می تواند ضمن ایجاد محیط بصری زیبا در ارتقاء و بهبود سرانه های فضای سبز نقش بسزایی داشته باشد و روحیه نشاط شهروندی را افزایش دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه