اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126366103

مددی :

اردوی پشتوانه سازی با 16 بازیکن تشکیل می شود

کد: 13950624126366103

https://goo.gl/Ztz4gx

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت : 16 بازیکن از دو گروه الف و ب اردوی استعدادپروری انتخاب و به اردوی پشتوانه سازی نوجوانان دختر در اواخر مهرماه دعوت خواهند شد.

اردوی پشتوانه سازی با 16 بازیکن تشکیل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون روز چهارشنبه در گفت و گو با مسئول روابط عمومی این فدراسیون اظهار داشت: اولین مرحله اردوی استعداد پروری گروه ب دختران در روزهای 20 لغایت 25 شهریورماه جاری در شهرستان ارومیه برگزار می شود.

وی افزود: از تعداد 34 بازیکن که در سالهای 1394 و 1395 از اردوهای استعدادپروری برگزیده شده بودند در این اردو حضور داشتند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در ادامه یادآور شد که از این تعداد بازیکن 10 بازیکن متولد 1386 به بعد بودند که فقط در تمرینات حضور داشتند.

وی خاطر نشان ساخت که در این اردو 10 نفر از برترین های گروه ب ( متولدین سال 1385، 1384 ،1383 ) در اواخر مهرماه جاری به اردوی استعدادپروری دعوت خواهند شد و بقیه افراد باقی مانده در گروه الف و ب استعدادپروری تمرینات خود را زیر نظر مربیان استان ادامه خواهند داد که در اسفندماه جاری از این افراد برای حضور در اردوی استعدادیابی دعوت به عمل خواهد آمد.

مددی همچنین خاطرنشان کرد که در رقابت های امروز مؤمن معاونت ورزش بانوان استان آذربایجان غربی و جلالی زاده نایب رئیس هیئت بدمینتون این استان حضور داشتند.

همچنین نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در پایان با توجه به گفت و گو با مربیان استان های مختلف که در اردو حضور داشتند تاکید بسیاری بر امور فرهنگی و اخلاقی نمود.

لازم به ذکر است که به مناسبت عید سعید قربان و در جریان برگزاری اردوی استعددپروری بدمینتون نونهالان دختر کشور مراسم جشن و مولودی خوانی توسط هیئت بدمینتون استان آذربایجان غربی برگزار گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

در سال 1934 میلادی فدراسیون بین‎المللی بدمینتون توسط جرج توماس بنیان نهاده شد و خود او به عنوان اولین رئیس فدراسیون بین‎المللی شروع به فعالیت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش