اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126576103

دیداررئیس فدراسیون بدمینتون بامسئولان شاهرود

کد: 13950625126576103

https://goo.gl/JYLJY6

، تهران , (اخبار رسمی): محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون با محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود دیدار کرد.

دیداررئیس فدراسیون بدمینتون بامسئولان شاهرود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این دیدار که با حضور فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان ، موذن رئیس هیئت بدمینتون استان،بیطرف عضو شورای شهر شهرستان شاهرود، محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ، جمعی از خانواده های ورزشکاران بدمینتون و اعضای هیئت بدمینتون این شهرستان برگزار شد،  محمدرضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مسئولان ورزش شهرستان شاهرود با حضور در مناطق دور افتاده این شهر عملکرد مناسبی داشته و با رفع مشکلات موجب نشاط و امیدواری در بین مردم منطقه را فراهم نموده اند.

در ابتدای این نشست محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گزارشی در خصوص حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در این شهرستان و دستاوردهای این سفر ارائه کرد.

همچنین فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز اظهار داشت: در سال جاری و با تلاش های مسئولان فدراسیون بدمینتون و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان مسابقات بین المللی بدمینتون بانوان به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت که با توجه به میزبانی های مطلوب این شهرستان کلیه امکانات برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها با حمایت فرماندار محترم فراهم بشود.

سپس پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون و مسئولان ورزش استان و شهرستان شاهرود با حضور در جمع بازیکنان ملی پوش نوجوان و جوان پسر کشور از نزدیک با شرایط برپایی اردو ، اسکان، تغذیه به گفت و گو با بازیکنان پرداخت.

رئیس فدراسیون بدمینتون شرایط این رشته ورزشی بخصوص در قسمت بانوان این شهرستان را خوب ارزیابی نموده و خاطر نشان ساخت که حضور 5 بازیکن ملی پوش بانوان از این شهرستان بیانگر تلاش مسئولان بدمینتون استان و شهرستان می باشند.

وی با ابراز رضایت از امکانات ورزشی و سالن اختصاصی و تخصصی شهرستان شاهرود اظهار امیدواری نمود که در بخش پسران نیز انان بتوانند جایگاه مناسبی در سطح ملی بدست آورند.

لازم به ذکر است که اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان پسر کشور جهت حضور به رقابت های آسیایی اندونزی زیر نظر مرتضی ولی دروی در روزهای 20 لغایت 26 شهریورماه در خانه بدمینتون شهرود در حال برگزاری می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

در سال 1934 میلادی فدراسیون بین‎المللی بدمینتون توسط جرج توماس بنیان نهاده شد و خود او به عنوان اولین رئیس فدراسیون بین‎المللی شروع به فعالیت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش