اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126696105

رئیس فدراسیون اسکواش عراق:

پیشرفت اسکواش در ایران بی نظیر است

کد: 13950625126696105

https://goo.gl/ct38Wa

، تهران , (اخبار رسمی): رییس فدراسیون اسکواش عراق گفت:پیشرفت اسکواش در ایران بی نظیر است.

پیشرفت اسکواش در ایران بی نظیر است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، علی جهاد رییس فدراسیون اسکواش عراق در گفتگو با سایت فدراسیون گفت:ایران چه از نظر زیر ساخت چه از نظر استعدادیابی در سالهای اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است که نشان از برنامه ریزی و مدیریت درست فدراسیون اسکواش ایران است.

وی افزود:در سال های اخیر اسکواش ایران در رده های سنی مختلف به خصوص جوانان مدالهای رنگارنگی بدست اورده است استعداد یابی در ایران به خوبی انجام شده است و نتیجه ان در نتیجه گیری مشخص شده است.

رییس فدراسیون عراق در مورد میزبانی ایران در مسابقات رسمی گفت:ایران همیشه در میزبانیها موفق عمل کرده است چرا که از زیرساخت مناسب برخوردار است از نظر امنیت هم کشور امنی است به همین دلیل کشور عراق در مسابقاتی که به میزبانی ایران برگزار میشود حضور پیدا میکند،

وی گفت:هیات اسکواش تهران در برگزاری ایران جونیور تا امروز بسیار قوی عمل کرده است و با نگاه به جدول مسابقات و شناخت از شرکت کنندگان میتوان سطح مسابقات را بالا ارزیابی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش