اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128535905

سرعت چه تاثیری در سئو دارد

سرعت بارگذاری و رضایت مخاطب

کد: 13950627128535905

https://goo.gl/oqO5T5

، تهران , (اخبار رسمی): سرعت بارگذاری تاثیر زیادی جهت رضایت کاربران از سایت و هم چنین موفقیت آن ها دارد.

سرعت بارگذاری و تاثیر در سئو

به گزارش روابط عمومی فست سئو، مخاطبان و کاربران اینترنتی معمولا سایت هایی را که به کندی بارگذاری شده و بازشدن آن ها زمان زیادی می برد بازدید  نمی کنند. هم چنین سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم در رنکینگ موتورهای جستجو است. چناچه بتوانید سایت خود را با سرعت بالا به کاربران ارائه کنید رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهید یافت. برای مثال یکی از محبوبیت موتور جستجو مانند گوگل نسبت به دیگر موتورهای جستجو سرعت بالای بارگذاری  آن است. بنابراین سرعت بارگذاری بحث مهمی در سئو است.
هاست های مجازی یا اختصاصی: یکی از بخش های مهمی که در سرعت وب سایت و  سئو تاثیر زیادی دارد هاست وب شماست بنابراین باید در تهیه سایت، هاست با منابع بالا را خرید کنید. هاست های معمولی به شکل اشتراکی بوده و به همین دلیل سبب شده که منابع cpu , ram سرور بین سایت های زیادی به اشتراک گذاشته شود و به همین دلیل سایت به کندی بارگذاری می شود. برای افزایش سرعت سایت یکی از راه هایی که توصیه می شود استفاده هاست های مجازی و یا هاست های اختصاصی است این هاست ها در مقایسه با هاست های اشتراکی دارای سرعت بالاتری هستند.
بهینه سازی تصاویر: از جمله روش های موثر جهت افزایش سرعت سایت استفاده نمودن از تصاویری است که به شکل کامل بهینه سازی شده و دارای حجم کمی باشد تصاویر بهینه شده سبب می شود که سرعت بارگذاری سایت را بسیار کم کند. حتی در بعضی مواقع کاهش حجم تصاویر باعث دو برابری سرعت سایت می شود. ایجاد تصاویر چشم نواز و با ارتباط موضوعی و محتوایی با کیفیت و حجم کم تاثیر بسیار زیادی در سئو دارد که در مقالات بعدی راجع به این بخش به طور مفصل تر به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]