اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129336108

5 پیست اسکی برتر دنیا

کد: 13950628129336108

https://goo.gl/mnCO4m

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین پیست های اسکی جهان را بشناسید.

5 پیست اسکی برتر دنیا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،اسکی زمانی به‌عنوان یک ورزش لوکس درنظر گرفته می‌شد و به طبقات ممتاز اروپایی محدود بود. اما این روزها یک ورزش محبوب زمستانی است که جمعیت بسیاری را به سوی مکان‌های تفریحی در کوه‌های سرتاسر جهان می‌کشاند. در ادامه با ما همراه باشید تا 5 مکان تفریحی اسکی در نقاط مختلف جهان را معرفی می‌کنیم.

سن‌آنتون، اتریش 

نمی‌توانید یک روز کامل را به اسکی یا اسنوبوردسواری در کوهستان بپردازید، مگر آنکه شب هم را در دهکده بگذرانید. après ski (مهمانی پس از اسکی‌سواری) یکی از فعالیت‌هایی است که در طی یک تور اسکی باید آن را انجام دهید و پس از گذراندن یک روز هیجان‌انگیز در میان برف‌ها، از غروب آفتاب تا پاسی از شب در این میهمانی شرکت کنید.

  در اروپا، سن‌آنتون به‌عنوان بهترین مکان تفریحی اسکی شهرت دارد؛ اما شاید صحنه میهمانی آن حتی از شهرت بیشتری هم برخوردار باشد. در طی میهمانی پس از اسکی‌سواری به جاهای مختلفی سر می‌زنید؛ از جمله بارهای سنتی Krazy Kanguruh و Mooserwirt که در سراشیبی واقع در قسمت بالایی سن‌آنتون واقع هستند، و نیز بسیاری دیگر از بارها و رستوران‌های Mooserwirt در سرتاسر دهکده. همچنین، این روستا در طی فصل اسکی زمستانی، میزبان نمایش‌های زنده موسیقی و فستیوال‌ها نیز هست.

    سن‌موریتس، سوییس

    این مکان تفریحی اختصاصی و مشهور، به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین‌ها در جهان شهرت دارد. از مسابقات رویال‌پلو در دریاچه منجمد گرفته، تا هتل‌های پنج‌ستاره و میلیاردرهای روسی که مستقیماً به فرودگاه محلی سن‌موریتس پرواز می‌کنند، همگی از نشانه‌های معروف این منطقه هستند. اما اسکی خوبی را هم می‌توان در اینجا تجربه کرد؛ ولی بسیاری از بازدیدکنندگان از این منطقه مشتاق دیدن افراد مشهور هستند و ارتفاعات بی‌نظیر را به اسکی‌بازان واقعی می‌سپارند.

  Whistler/Blackcomb،کانادا

    این ناحیه یکی از بهترین مقاصد اسنوبوردینگ در جهان به‌شمار می‌رود. این مکان تفریحی (همراه با ونکوور)، در سال 2010 میزبان المپیک زمستانی بود. دو کوه بزرگ و سر به‌ فلک‌ کشیده، این دهکده اسکی‌بازی را احاطه کرده که شامل بیش از 3 هزار هکتار زمین، دهات دورافتاده، زمین‌های بولینگ، سراشیبی‌های تند، پنج پارک، یک دالان لغزنده یخی (superpipe) و یک مسیر برای رقابت اسنوبوردینگ (boardercross) است.

    لاگراو (La Grave)، فرانسه

    پس از 40 دقیقه کوهپیمایی و رسیدن به قله این کوه بزرگ (با ارتفاع 10 هزار و 500 فوت) از طریق تله‌کابین، ناگهان متوجه خواهید شد که کاملاً تن‌ها هستید؛ هیچ نشانه‌ای از اسکی وجود ندارد و هیچ گشت و نگهبان اسکی هم دیده نمی‌شود. به همین دلیل، بسیاری از بازدیدکنندگان ترجیح می‌دهند با یک راهنمای کوه که منطقه را می‌شناسد، این کار را انجام بدهند و البته اسکی‌بازان ماجراجو هم می‌توانند از ارتفاع 7 هزار فوتی، پرواز کنند.

    زرمات (Zermatt)، سوییس

    این دهکده مشهور، درست در قسمت پایینی قله Matterhorn واقع است و به‌عنوان تجلی سنت کوه در فرهنگ سوییس درنظر گرفته می‌شود. زرمات یک دهکده خالی از اتومبیل است که در قسمت بالایی Valais (یکی از بخش‌های کوه آلپ در سوییس) قرار دارد. شاید شهرت این دهکده، بیشتر به این خاطر باشد که در قسمت بالایی آن، یک مکان بی‌نظیر برای اسکی و کوهنوردی قرار گرفته است. مناظر اطراف هم بسیار زیبا هستند اما لذت بردن از آنها، هزینه خاص خودش را طلب می‌کند. هزینه‌های اسکان در زرکات، در تمام سوییس مشهور هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی