اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129585489

در تبریک مدیرعامل بانک گردشگری به قهرمان پارالمپیک

حامی قهرمانان درمسئولیت اجتماعی هستیم

کد: 13950628129585489

https://goo.gl/GIiQxu

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی، افتخارآفرینی زهرا نعمتی، بانوی تیرانداز قهرمان پارالمپیک ریو، را تبریک گفت.

زهرا نعمتی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، خسرو خواجه حسنی مدیر عامل این بانک، در این پیام آورده است:

کسب مدال طلا و نشان زرین افتخار توسط بانوی تیرانداز کشورمان سرکار خانم زهرا نعمتی در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو باعث فخر و مباهات تمام ایرانیان شد.

کسب این موفقیت که حاکی از قدرت اراده و پشتکار سرکار خانم نعمتی دارد پیام آور این مهم است که قدرت اراده و تلاش مستمر انسان هر مانعی را پشت سر گذاشته و انسان را به قله های افتخار و سربلندی می رساند.

کسب این موفقیت و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پارالمپیک ریو خدمت سرکار خانم زهرا نعمتی و تمامی مردم میهن عزیزم ایران تبریک عرض می کنم و از اینکه بانک گردشگری در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود حامی چنین قهرمان بزرگی است احساس غرور و افتخار می کنم.

امروز جامعه ایران عزیز نیازمند آموختن اراده و تلاش مستمر از چنین ورزشکارانی است تا در بخش های مختلف به سر منزل مقصود و قله های موفقیت دست یابیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 89.10.8 به ثبت رسیده است . این بانک در تاریخ 89.10.30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 89.9.2 اقدام به پذیره نویسی سهام نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش