اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233275489

مدیرعامل بانک گردشگری:

نمایشگاه محل معرفی ظرفیت گردشگری ایران است

کد: 13951119233275489

https://goo.gl/Kn2PxV

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه گردشگری محلی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فراوان این صنعت در ایران است.

نمایشگاه محل معرفی ظرفیت گردشگری ایران است

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی بانک گردشگری، خسرو خواجه حسنی مدیر عامل بانک گردشگری گفت:  در حال حاضر صنعت گردشگری ایران دارای ظرفیت‌های بکر و جذابی است که با سرمایه گذاری در آن می‌توان امید به رشد و توسعه روزافزون این صنعت ارز آور در کشور داشت.

وی که در جریان برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، سخن می گفت، خاطر نشان کرد: بانک گردشگری در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود در توسعه ظرفیت های زیرساختی، خدماتی و محصولات مرتبط با صنعت گردشگری را عرضه خواهند کرد.

گفتنی است این رویداد با هدف معرفی زمینه‌ها و ظرفیت‌های صنعت گردشگری ایران با حضور سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای داخلی و خارجی فعال در حوزه گردشگری طی روز های 18 تا 21 بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 89.10.8 به ثبت رسیده است . این بانک در تاریخ 89.10.30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 89.9.2 اقدام به پذیره نویسی سهام نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]