اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233305489

مدیرعامل بانک گردشگری:

خدمات ارزی در نمایشگاه گردشگری معرفی می‌شود

کد: 13951119233305489

https://goo.gl/Akl0gO

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات ارزی بانک گردشگری در ایام برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به مشتریان معرفی می‌شوند

خدمات ارزی در نمایشگاه گردشگری معرفی می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، خسرو خواجه حسنی مدیرعامل بانک گردشگری افزود: غرفه خدمات ارزی و صرافی بانک گردشگری با ارائه توصیه‌های کارشناسی، جدیدترین خدمات ارزی و صرافی شامل افتتاح انواع حساب های ارزی، خرید و فروش ارز، صدور و دریافت انواع حواله های ارزی، گشایش اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت نامه های ارزی و بروات اسنادی را به متقاضیان این خدمات معرفی می‌کنند. 

گفتنی است بانک گردشگری به عنوان بانک عامل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز بانک عامل صندوق توسعه ملی، با تکمیل خدمات ارزی و صرافی خود اکنون آمادگی دارد تمامی خدمات حوزه بین الملل را با نگاه خاص به فعالین صنعت گردشگری ارائه دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 89.10.8 به ثبت رسیده است . این بانک در تاریخ 89.10.30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 89.9.2 اقدام به پذیره نویسی سهام نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]