اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182435489

ساختمان جدید ستاد بانک گردشگری افتتاح شد

کد: 13950823182435489

https://goo.gl/PCwqlS

، تهران , (اخبار رسمی): ساختمان جدید ستاد بانک گردشگری با حضور رئیس گروه مالی گردشگری، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان به شکل رسمی افتتاح شد.

بانک گردشگری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در آیین افتتاح ساختمان جدید ستاد مرکزی بانک گردشگری که در روز 22 آبان ماه برگزار شد، «مهدی جهانگیری»، رئیس گروه مالی گردشگری، در سخنانی با ابراز خرسندی از استقرار نیروهای ستادی بانک در محل جدید، تأکید کرد: «امیدوارم ساختمان و محیط جدید، با نوآوری‌های کاری و بروز و ظهور هر چه بیشتر زمینه‌های مدیریت مشارکتی و خلاقیت‌های حرفه‌ای توأم شود».

 وی با اشاره به اینکه چینش نیروها در ساختمان ستادی منطبق با استانداردهای جهانی و با رعایت شان و جایگاه همکاران به‌عنوان سرمایه‌های اصلی بانک انجام شده است گفت: «به‌زودی شکل استقرار ستادی بانک گردشگری، از بسیاری جهات به‌ویژه جنبه‌های بهره‌وری نیروی انسانی، رصد مدیریتی و جنبه‌های نظارتی به الگویی در کشور تبدیل خواهد شد».

جهانگیری ادامه داد: با بهره‌گیری از امکانات فضای جدید، بهتر می‌توان حق مطلب را در مورد پرسنل خدوم به جا آورد چرا که به دلیل مجاورت عموم همکاران یک واحد در یک مکان مشخص، فعالیت‌های آنان بهتر از قبل از طرف سازمان دیده خواهد شد.

در این مراسم همچنین «خسرو خواجه حسنی»، مدیرعامل بانک گردشگری، در سخنان کوتاهی حضور همکاران واحدهای مختلف در کنار هم را باعث تقویت همدلی و همزبانی نیروها و زمینه‌ساز استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان دانست و ابراز امیدواری کرد جابه‌جایی فیزیکی بانک و حضور در محل جدید، آغازی بر حرکت‌های نوین بانک گردشگری در فضای اقتصادی کشور باشد.

گفتنی است ساختمان جدید ستاد مرکزی بانک گردشگری، در میدان شیخ بهایی، خیابان سئول، ابتدای ماهتاب واقع است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک گردشگری

بانک گردشگری به استناد ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط، مجوز تاسیس بانک را اخذ و در تاریخ 89.10.8 به ثبت رسیده است . این بانک در تاریخ 89.10.30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 89.9.2 اقدام به پذیره نویسی سهام نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه