اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129716102

به دلیل ضرورت هدایت ترافیک به سمت اتوبان انجام می شود

آغاز عملیات بزرگراه جنوبی تا پایان سال جاری

کد: 13950628129716102

https://goo.gl/noLArh

، کرج , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه احداث بزرگراه جنوبی کرج به عنوان یکی از پروژه های مهم و زیرساختی کرج و استان البرز در حوزه حمل و نقل و ترافیک است، عنوان کرد: این پروژه با جدیت در دستور کار قرار گرفته و با اتمام روند عقد قرارداد با پیمانکار عملیات اجرایی آن تا پایان سال آغاز خواهد شد.

آغاز عملیات اجرای بزرگراه جنوبی تا پایان سال جاری

به گزارش اخبار رسمی به ننقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، غفور قاسمپور با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین بار ترافیکی در کلانشهر کرج و استان البرز بر روی محور تهران- کرج- قزوین قرار دارد و به همین دلیل است که امروز شهر کرج با بیشترین میزان آلودگی هوا و معضلات متعدد ترافیکی مواجه است و جهت کاهش این معضل شهری باید تمهیداتی اتخاذ گردد.
 وی، اجرای پروژه های بزرگراه های شمالی و جنوبی کرج را نقطه عطفی در کاهش مشکلات ترافیکی کلانشهر کرج ذکر کرد و گفت: امید می رود با پیگیری جدی و تلاش مضاعف مسئولان در  این حوزه شاهد تحولات چشمگیری در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر کرج به عنوان مرکز استان البرز باشیم.
 عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نگاه مسئولان در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های زیرساختی باید با نگاهی بلندمدت اجرای طرح ها و پروژه های شهری را مدنظر قرار دهند، گفت: لزوم توجه به برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در راستای کاهش مسائل و مشکلات مردم در حوزه های زیرساختی از اهم مواردی است که تنها با نگاه عمیق و علمی مسئولان برطرف می شود.
 قاسمپور در ادامه سخنان خود با اشاره به کلنگ زنی ابر پروژه بزرگراه شمالی اظهار داشت: مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی جهت تامین منابع مالی اقدام به فروش برخی از اراضی شهر نموده است که قطعا با برنامه ریزی و اقدام کارشناسانه جایگزین خوبی برای اراضی از دست داده خواهیم یافت.
 به گفته قاسمپور بزرگراه شمالی از جمله پروژه های کلان ملی است که اجرای این پروژه تا خط 4 حصار بر عهده دولت بوده و در ادامه آن به شهرداری کرج جهت ادامه اجرای این عملیات تا اتوبان کرج قزوین به طول 24 کیلومتر واگذار می شود.
 وی یادآور شد: در طول اجرای این پروژه 17 تقاطع  احداث خواهد شد که بزرگترین آن بر روی سد بیلقان بوده و با توجه به طراحی و معماری بسیار زیبای آن ، یکی از تقاطعات زیبای شهر کرج به شمار خواهد آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه