اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130036102

با حضور شرکت های سرمایه گذاری انجام شد

بررسی پروژه های مشارکتی شهر کرج

کد: 13950628130036102

https://goo.gl/ztwPwp

، کرج , (اخبار رسمی): در تمامی جلسه ها رایزنی های کارشناسانه ای به منظور جلب سرمایه گذاران در پروژه های مشارکتی شهرداری صورت می گیرد تا با حضور این فعالان اقتصادی شاهد پیامدهای مثبتی برای شهر و شهروندان باشیم.

بررسی پروژه های مشارکتی شهر کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج عباس سعیدشپذیرشپذیرشبا  این مطلب را عنوان کرد و اظهار داشت: جذب سرمایه و سرمایه گذاری در شهر کرج به اهرمی برای شتاب توسعه و رشد اقتصادی این شهر تبدیل شده است و در حال حاضر علاوه بر رشد تعداد قرارداد ها و حجم ریالی آنها، شاهد تنوع موضوعی پروژه های مشارکتی مدیریت شهری این کلانشهر هستیم.
مدیر کل سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج ادامه داد: ورود مدیریت شهری به عرصه جذب سرمایه گذار در راستای ارتقای سطح رفاه شهروندان، تنها با بهره گرفتن از سرمایه های مادی سرمایه گذاران همراه نبوده است و ایده و طرح های آنها نیز به عنوان سرمایه ای ارزشمند به عرصه اجرای طرح های شهری ورود پیدا کرده تا طرح ها با کیفیت بالاتری به بهره برداری برسد.
سعیدی کیا بیان کرد: مدیریت شهری کرج به منظور سرمایه گذاری در شهر، فراهم آوردن طیف وسیع تر و کیفیت بهتر خدمات اجتماعی، زیرساخت های کالبدی و تامین منابع مالی مورد نیاز خود باید از مشارکت مردمی و جذب سرمایه های آنان استفاده کند که در واقع جذب سرمایه های بخش خصوصی در پروژه های شهری بهبود وضعیت اقتصادی شهر، کارآفرینی، ورود شهرداری به عرصه های جدید کار و تلاش و خدمت رسانی و ارتقای سطح رفاه شهروندان را به همراه خواهد داشت.
این مسئول خاطر نشان کرد: بر این اساس مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج با برنامه ریزی های کارشناسانه جلسات متعددی را با شرکت های مختلف سرمایه گذاری که راغب به سرمایه گذاری در ایران کوچک می باشند برگزار می کند تا به این وسیله این مدیریت بتواند در حوزه هایی دیگر نظیر محیط زیست، گردشگری و به طور گسترده تر حمل و نقل عمومی وارد شود و فعالیت های شایسته تری را برای پیشبرد پروژه های عمرانی و خدماتی به انجام برساند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: مشارکت بخش خصوصی و عمومی به عنوان یک مکانیزم پایدار تامین مالی با مدیریت شهری می تواند اجرای پروژه­ های شهری را تسریع بخشد و با پر کردن برخی خلاء های زیرساخت­ شهری و تامین مالی طرح­ های توسعه شهری کیفیت خدمات عمومی ارائه شده را افزایش داده و موجبات رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه