همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر در پایانه‌های تهران صورت گرفت

بازدید مدیر بازرسی سازمان پایانه‌ها از پایانه جنوب

کد: 13950628130166091

https://goo.gl/NtSckY

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر و افزایش رفت و آمد مسافران، مشاور مدیرعامل سازمان پایانه‌ها، فرایند ارائه خدمات به مسافران و مراجعه‌کنندگان را مورد بررسی قرار داد.

بازدید مدیر بازرسی سازمان پایانه‌ها از پایانه جنوب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، پیمان پورنصر که همراه مجیدرضا ابویی، مدیر جدید بازرسی این سازمان در پایانه جنوب حاضر شده بود، ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمدرضا علیدوستی، مدیر پایانه جنوب، خواستار رفع موانع در مسیر خدمات‌رسانی مطلوب و افزایش هرچه بیشتر تسهیلات و امکانات برای بازگشت مسافران شد.

وی سپس از بخش‌های مختلف پایانه مسافری جنوب از جمله سالن انتظار و غرفه‌های خدماتی دیدار کرد و وضعیت بهداشت و قیمت اقلام و کالاها را مورد ارزیابی قرار داد.

پورنصر با بازدید از مراکز خدماتی و امکانات موجود، ازجمله خوابگاه و استراحتگاه رانندگان، فضای سبز، اتاق مادر و کودک و... راهکارهای لازم را برای هرچه بهتر شدن روند امور ارائه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران

سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهرداری تهران به طور عمده بر عملکرد چهار پایانه بزرگ جنوب،غرب،شرق و بیهقی وراه اندازی چندین پایانه نیمه متمرکز جدید از جمله پایانه جدید پونک، آیت اله سعیدی و شیخ فضل اله و احداث بزرگترین پایانه متمرکز جدید شرق تهران مدیریت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه