در پایانه‌های چهارگانه تهران انجام شد

پذیرایی از 60هزار مسافر در اعیاد مذهبی

کد: 13950703135266091

https://goo.gl/mKNCZG

، تهران , (اخبار رسمی): حدود 60هزار بسته پذیرایی در مناسبت‌های گذشته بویژه دهه ولایت و امامت میان مراجعه‌کنندگان توزیع شده است.

پذیرایی از 60هزار مسافر در اعیاد مذهبی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، در ایام و مناسبت‌های مبارک در دو ماه گذشته، بویژه دهه امامت و ولایت با توزیع بیش از 60هزار بسته کیک، شکلات و شیرینی از مسافران و مراجعه‌کنندگان در پایانه‌های چهارگانه تهران پذیرایی شده است.

برپایه این گزارش، کسانی که در مناسبت‌های ویژه از پایانه ‏های تهران بزرگ به اقصی نقاط کشور سفر کردند، در این روزهای مبارک، اقلام فرهنگی متناسب با مناسبت‌ها، از جمله کتاب «غدیر، عید آسمانی»، ویژه‌نامه دهه امامت و ولایت را به‌عنوان هدیه عید از کارکنان سازمان پایانه‌ها دریافت کردند.

سازمان پایانه‌ها همچنین با برگزاری مسابقات مختلف، از جمله مسابقه ولایت به برندگان جوایز ارزشمندی مانند نهج‌البلاغه امام علی(ع) هدیه کرد. ضمن این‌که در روز عید غدیر «سیدعلی‌« ها می‌توانستند به طور رایگان از پایانه‌های تهران به مشهد مقدس سفر کنند.  

در این میان، کودکان مسافر هم از هدایای سازمان پایانه‌ها بی‌نصیب نماندند و با دریافت بادکنک‌های رنگی با شعار «آسمان آبی- زمین پاک» راهی مقاصد خود در سراسر کشور شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران

سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهرداری تهران به طور عمده بر عملکرد چهار پایانه بزرگ جنوب،غرب،شرق و بیهقی وراه اندازی چندین پایانه نیمه متمرکز جدید از جمله پایانه جدید پونک، آیت اله سعیدی و شیخ فضل اله و احداث بزرگترین پایانه متمرکز جدید شرق تهران مدیریت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه