اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130486028

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران:

موانع موجود در مناطق عملیاتی برداشته می‎شود

کد: 13950628130486028

https://goo.gl/WKqafq

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: مناطق عملیاتی خط مقدم شرکت هستند و لازم است با برنامه‌ریزی دقیق، توانمند کردن ساختار و مدیریت درست، موانع موجود در مناطق برداشته شود.

موانع موجود در مناطق عملیاتی فلات قاره برداشته می‎شود

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شرکت فلات قاره، ، حمید بورد در بازدید از مناطق عملیاتی خارگ و بهرگان و سکوهای فروزان، ابوذر و سروش، گفت: با حضور و ارتباط مستمر بین مسئولان ستادی و مناطق عملیاتی در آینده نزدیک، می‌توان تغییرات سازنده‌ ایجاد کرد.

وی بر پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و صرفه‌جویی مالی در مناطق عملیاتی تاکید کرد و افزود: با همکاری کارکنان و مدیریت مناطق، روش‌های اجرایی در چهارچوب قوانین موجود اصلاح شده است که امیدواریم به پیشرفت کارهای منطقه کمک قابل توجهی کند.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران انجام برنامه‌ریزی با هدف تقویت مناطق و قدرتمند بخشیدن به آن ها را از سیاست‌های خود اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تأمین مواد و کالاهای مورد نیاز با راهکارهای قانونی و همکاری تنگاتنگ مناطق و ستاد، بیش از پیش به این هدف برسیم.

وی گفت: تولید نفت و گاز در شرایط اقماری با دشواری‌های بسیاری همراه است، بنابراین باید با تکیه بر روش‌های نوین مهندسی و تلاش بیشتر همکاران شرکت نفت فلات قاره، بر این دشواری‌ها غلبه کرد.

بورد تلاش همکاران سکوی سروش در به صفر رساندن نمک در نفت تولیدی این سکو را ارج نهاد و گفت: باید با همکاری کارشناسان این سکو و سایر سکوها و ایجاد هم‌پوشانی لازم، از این ظرفیت‌ها در مواقع لازم استفاده شود.

وی نیروهای با انگیزه و خلاق را از سرمایه‌های این شرکت توصیف کرد و افزود: خدمات‌رسانی به کارکنان در راستای افزایش انگیزه‌های آنان ضروری است.

بورد همچنین بر کوتاه کردن روند خرید، افزایش سقف اعتبارات و پرداخت بخشی از بدهی‌های چند سال اخیر شرکت فلات قاره تاکید کرد.

گفتنی است، در این سفر که در روزهای گذشته انجام شد، بورد از منطقه خارگ و سکوهای ابوذر و فروزان، همچنین منطقه بهرگان و سکوی سروش بازدید کرد و پس از آشنایی با مشکلات وکاستی‌های موجود، دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نفت فلات قاره

شرکت نفت فلات قاره ایران است در زمره یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت دریایی جهان قرار دارد. این شرکت بخش قابل توجهی از تولید نفت کشور در طول بیش از 1200 کیلومتر از گستره آبهای نیلگون خلیج فارس را با پیشینه نیم قرن تجربه بر عهده دارد. حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خلیج فارس است که 5 کشور تولیدکننده عمده نفت جهان در حاشیه آن قراردارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته