اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153346028

به همت کارشناسان داخلی انجام شد

نصب سیستم‌های کمک ناوبری درسکوی ابوذر

کد: 13950717153346028

https://goo.gl/v2GsXo

، تهران , (اخبار رسمی): با حمایت و پیگیری واحد ICT ستاد تهران و به همت کارشناسان داخلی شرکت نفت فلات قاره، سیستم‌های‌ کمک ناوبری NDB و VHF با موفقیت در سکوی ابوذر، نصب و راه‌اندازی شد.

نصب سیستم‌های کمک ناوبری درسکوی ابوذر

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شرکت فلات قاره منطقه خارگ، ، این سیستم‌ها با حضور کارشناسان، کارکنان واحد ICT منطقه خارگ، کارکنان سکوی ابوذر و کارشناسان واحد ساخت داخل ستاد تهران، نصب شد. سیستم VHF باند هوایی نیز تست عملیاتی شد، که کارکردی مطلوب و در حد نمونه خارجی داشته است.

گفتنی است، سیستم NDB (NON DIRECTIONAL BEACON) یکی از سیستم‌های کمک ناوبری است که در فرکانس LF و MF، با ارسال پیوسته سیگنال، بالگرد را برای یافتن مقصد (سکوی دریایی) هدایت می‌کند. 

 همچنین سیستم VHF هوایی جهت ارتباط سکوی دریایی با بالگرد استفاده می‌شود.
 
این سیستم‌های ناوبری توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است و در سکوی AB مجتمع نفت و گاز ابوذر به صورت آزمایشی نصب شد که گامی موثر در راستای حمایت از تولیدات داخلی و پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نفت فلات قاره

شرکت نفت فلات قاره ایران است در زمره یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت دریایی جهان قرار دارد. این شرکت بخش قابل توجهی از تولید نفت کشور در طول بیش از 1200 کیلومتر از گستره آبهای نیلگون خلیج فارس را با پیشینه نیم قرن تجربه بر عهده دارد. حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خلیج فارس است که 5 کشور تولیدکننده عمده نفت جهان در حاشیه آن قراردارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته