اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172646028

با تاکید مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران

بهره برداری از میدان گازی کیش شتاب می گیرد

کد: 13950809172646028

https://goo.gl/A9w31E

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در بازدید از منطقه عملیاتی کیش، بر ضرورت شتاب‌بخشی در بهره‌برداری از میدان بزرگ گازی کیش تاکید کرد.

بهره برداری از میدان گازی کیش شتاب می گیرد

 به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت نفت فلات قاره، حمید بورد به همراه اعضای هیئت مدیره شرکت نفت فلات قاره چهارشنبه (5 آبان 1395) از بخش های مختلف منطقه عملیاتی کیش بازدید کرد.

علیرضا قانعی، رئیس منطقه کیش، در جریان این بازدید به ارائه گزارش هایی در ارتباط با عملکرد منطقه و نقش ایستگاه تقویت فشار در تأمین گاز نیروگاه های شماره یک و دو کیش پرداختند.

در ادامه بازدید روند طرح توسعه لایه نفتی پارس جنوبی و نیازهای منطقه عملیاتی کیش و نیز موضوع تامین نیروهای مجرب برای تحویل شناور پالایشگاهی FPSO CYRUS مورد بحث قرار گرفت.

بورد در این بازدید با تأکید بر اینکه برای نیل به اهداف شرکت، همیاری همه‌جانبه مورد نیاز است گفت: با توجه به نزدیک شدن به تاریخ بهره برداری از این طرح ملی، همکاری همه روسای مناطق و مدیریت ها برای اجرای هر چه بهتر طرح مورد نیاز است.

وی همچنین شتاب بخشی بهره برداری از میدان گازی کیش را خواستار شد و گفت: باید در قالب طرح تولید زودهنگام بهره برداری از این طرح مهم را در دستور کار قرار دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت نفت فلات قاره

شرکت نفت فلات قاره ایران است در زمره یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده نفت دریایی جهان قرار دارد. این شرکت بخش قابل توجهی از تولید نفت کشور در طول بیش از 1200 کیلومتر از گستره آبهای نیلگون خلیج فارس را با پیشینه نیم قرن تجربه بر عهده دارد. حوزه اصلی فعالیت شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه خلیج فارس است که 5 کشور تولیدکننده عمده نفت جهان در حاشیه آن قراردارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته