اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130655840

450 اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود

کد: 13950628130655840

https://goo.gl/sKe6kE

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به این که از سال 89 تاکنون دولت هیچ اتوبوسی را به شهرداری تهران تحویل نداده است،گفت:این در حالی است که تعداد زیادی از اتوبوس های ناوگان نیازمند نوسازی است.

450 اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت واحد، پیمان سنندجی در مراسم رونمایی از 50 دستگاه اتوبوس تک کابین و 44 دستگاه اتوبوس برقی که امروز یکشنبه برگزار شد،اظهار کرد:با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی الگو خصوصی سازی جدیدی را براساس میزان پیمایش و خدمات تدوین کرده ایم. 

سنندجی با اشاره به افتتاح حمل و نقل عمومی ،پاک و روان در سطح شهر تهران گفت: هوشمند سازی، زمان بندی مناسب، نصب جی پی اس بر روی اتوبوس ها و برگزاری دوره های آموزشی بخشی از فعالیت های ما بوده است. 

وی با اشاره به این که علاوه بر این 50 دستگاه اتوبوس تک کابین، 450 دستگاه اتوبوس دیگر وارد سیستم اتوبوسرانی خواهد شد، گفت: این اتوبوس ها تا پایان مهرماه وارد سیستم اتوبوسرانی خواهد شد.
سسندجی با اشاره به اتوبوس های برقی گفت 44 دستگاه اتوبوس برقی از میدان خراسان تا 17 شهریور حرکت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به نوسازی اتوبوس ها وکمک های دولتی گفـت: 3500 دستگاه اتوبوس بالای 8 سال عمر دارند و نیازمند نوسازی هستند و این در حالی است که دولت از سال 89 تا کنون حتی یک دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران تحویل نداده است.

سنندجی با اشاره به  نوسازی ناوگان مینی‌بوس نیز گفت: از هفته گذشته نسبت به نوسازی ناوگان مینی‌بوس‌رانی تهران نیز اقدام شده است، به طوری که تاکنون 107 دستگاه مینی‌بوس ثبت‌نام شده‌اند. به گفته مدیرعامل اتوبوسرانی تا 10 روز آینده همه مینی‌بوس‌ها برای نوسازی ثبت‌نام خواهند شد.

وی در عین حال تاکید کرد که توسعه حمل و نقل عمومی نیازمند استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی دارد و در این رابطه باید نسبت به هوشمندسازی واحد اتوبوسرانی نیز اقدام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از قدیمترین شرکت های حمل و نقل عمومی شهر تهران به شمار می رود که وظیفه جابه جایی شهروندان را بر عهده دارد. این شرکت از زیر مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه