اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234485840

خدمت رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در شهرآورد پایتخت

اختصاص 150 دستگاه اتوبوس،ویژه تماشاگران

کد: 13951123234485840

https://goo.gl/J8ssxw

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت برگزاری شهرآورد فوتبال تیم های استقلال - پرسپولیس که در ساعت 15 روز یکشنبه بیست وچهارم ماه جاری در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران انجام خواهد شد، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جهت رفاه حال تماشاگران با اختصاص تعداد 150 دستگاه اتوبوس، تماشاگران را از استادیوم آزادی به پایانه آزادی منتقل می کند.

اختصاص 150 دستگاه اتوبوس،ویژه تماشاگران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی ،تماشگران می توانند با ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به میادین: انقلاب اسلامی ، امام حسین (ع)، تهرانپارس ، خراسان ، پایانه خاوران ، فلکه صادقیه ، پونک و دانشگاه علوم تحقیقات عزیمت نمایند .

 شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن تشکر از تماشاگران فهیم فوتبال درخواست می نماید از آنجایی که بهترین اتوبوس های موجود جهت تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است مانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس های اعزامی جهت ارائه خدمات بهتر یاری فرمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از قدیمترین شرکت های حمل و نقل عمومی شهر تهران به شمار می رود که وظیفه جابه جایی شهروندان را بر عهده دارد. این شرکت از زیر مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه