اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228855840

با راه اندازی سیستم ماژول زمان بندی در اتوبوس ها ممکن می شود

اطلاع از زمان حرکت اتوبوس ها به صورت آنلاین

کد: 13951111228855840

https://goo.gl/wzW2ID

، تهران , (اخبار رسمی): شهروندان می توانند به صورت آنلاین از زمان ورود و حرکت اتوبوس ها به صورت دقیق اطلاع حاصل کرده و سفر خود را مدیریت کنند.

اطلاع از زمان حرکت اتوبوس ها به صورت آنلاین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت اتوبوسرانی ،با توجه به نقش سیستم های IT در بهره وری و اهمیت آن جهت صرفه جوئی در وقت شهروندان و اطلاع رسانی به موقع از نحوه ورود اتوبوسهای شهری به ایستگاه های موجود و فراهم نمودن زمینه و بستر مناسب در فضای مجازی، مدتی است شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به بحث راه اندازی ماژول زمان بندی نگاه ویژه ای داشته و با به کارگیری از سیستم GPS و GPRS موفق گردیده است.

برنامه زمان بندی حرکت ناوگان را در تمام 24 ساعت و روزهای تعطیل در ساب پرتال خود به نشانی http://bus.tehran.ir  قرار دهد، بدین ترتیب شهروندان می توانند به صورت آنلاین از زمان ورود و حرکت اتوبوسها به صورت دقیق اطلاع حاصل نموده و سفر خود را مدیریت نمایند.

مهندس پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت با اعلام این خبر، اظهار امیدواری کرد با جایگزینی مدهای جدید حمل و نقلی و استفاده از پروژه های هوشمند در آینده نزدیک شاهد تحول بیشتر در جهت بهینه سازی شبکه ناوگان تهران باشیم،

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از قدیمترین شرکت های حمل و نقل عمومی شهر تهران به شمار می رود که وظیفه جابه جایی شهروندان را بر عهده دارد. این شرکت از زیر مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه