اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159375840

کاهش تصادفات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

کد: 13950725159375840

https://goo.gl/TuZiLf

، تهران , (اخبار رسمی): برابر آمارهای به دست آمده توسط کارشناسان تصادفات شرکت واحد، میزان تصادفات فوتی وجرحی شش ماهه اول سال 95 نسبت به سال 94 کاهش داشته است.

کاهش تصادفات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

به گزاش اخبار رسمی به نقل از شرکت واحد اتوبوس رانی تهران پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت  اعلام کرد:برابر آمارهای به دست آمده توسط کارشناسان تصادفات شرکت واحد، میزان تصادفات فوتی وجرحی شش ماهه اول سال 95 نسبت به سال 94 کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: تصادفات فوتی 17 درصد و تصادفات جرحی 23 درصد کاهش داشته است که علت آنرا می توان در همکاری شهروندان در جهت اجرای مقررات و همچنین رعایت قوانین و مقررات از جانب همکاران به ویژه رانندگان زحمت کش شرکت واحد عنوان کرد.

سنندجی گفت: آموزش علمی و عملی اتوبوسرانان به کمک مراجع دانشگاهی و همچنین کنترل و نظارت عوامل شرکت واحد و گسترش سیستم های هوشمند نظارت تصویری و کنترل تخلفات وسیله مراکز کنترل ترافیک و اجرای مقررات توسط راهور را از عوامل تأثیرگذار بر روند کاهش تصادفات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دانست. [print]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از قدیمترین شرکت های حمل و نقل عمومی شهر تهران به شمار می رود که وظیفه جابه جایی شهروندان را بر عهده دارد. این شرکت از زیر مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه