اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628131056255

از سوی مشاوره آنلاین سیمآروم

وبینار بی وفایی در زندگی زناشویی برگزار شد

کد: 13950628131056255

https://goo.gl/zLsWWr

، تهران , (اخبار رسمی): مشاوره آنلاین سیمیآروم در تاریخ 27 شهریور 1395، وبینار "بی وفائی در زندگی زناشوئی" را با سخنرانی دکتر جعفر بوالهری، ریاست دانشکده علوم رفناری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران، برای ایرانیان خارج کشور برگزار کرد.

وبینار روانشناسی آنلاین بی وفایی در زندگی زناشویی

به گزارش روابط عمومی سیمیا  سرویس مشاوره آنلاین سیمیآروم در تاریخ شنبه 27 شهریور 1395 (17 سپتامبر 2016)، وبیناری (سمینار آنلاین) با عنوان "بی وفائی در زندگی زناشوئی" را برای ایرانیان خارج از کشور به صورت رایگان برگزار کرد. سخنران این وبینار دکتر جعفر بوالهری، ریاست دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران، بود که در پایان وبینار به پرسش‌های شرکت کنندگان پاسخ داد. در این وبینار بیش از 200 نفر ایرانی از کشورهای استرالیا، آمریکا، کانادا، سوئد، انگلستان و هلند و غیره ثبت نام و شرکت کردند. 

فرزانه محمدیان، مدیر اجرایی سیمآروم، علت استقبال زیاد از این وبینار را موضوع مهم و چالش برانگیز آن، تجربه و تخصص بالای دکتر بوالهری، در موضوع مورد بحث وبینار و محدودیت دسترسی ایرانیان خارج از کشور به متخصصین فارسی زبان در حیطه روانشناسی دانست. 

وی هدف از برگزاری وبینارهای رایگان را در سیمآروم، لزوم آگاهی بخشی جامعه ایرانیان سرتاسر دنیا در زمینه شناخت روان دانست و عنوان نمود با گسترش آگاهی های اینچنینی می توان به تحکیم روابط انسانی و خانوادگی و افزایش آرامش کمک کرد. 

گفتنی است که سیمیآروم اولین سرویس مشاوره و روانشناسی آنلاین برای ایرانیان خارج از کشور است که کلیه روانشناسان فعال در آن، علاوه بر زمینه تخصصی خود در زمینه روانشناسی میان-فرهنگی و در نتیجه مسائل مهاجران ایرانی تخصص دارند. این سرویس در حال حاضر علاوه بر برگزاری وبینارهای رایگان و تست های روانشناسی جلسات مشاوره و روانشناسی خود را با چهره های شاخص روانشناسی برای ایرانیان سراسر دنیا بصورت ارتباط صوتی و تصویری برگزار می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیمیا

سیمیا نخستین شرکت خصوصی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متناسب با نیازهای ایرانیان خارج از کشور شکل گرفته است. در سال 1391 تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاههای شریف و تهران که مشغول به تحصیل در خارج ایران بودند، با مشاهده نیازهای بسیاری از ایرانیان خارج از کشور، تصمیم گرفتند به ایران بازگردند و با راه اندازی مجموعه سیمیا به رفع نیازهای هموطنانی که در کشوری غیر از ایران زندگی میکنند بپردازند. این مجموعه تا کنون به بیش از 8000 نفر از هموطنان در خارج از ایران خدمت رسانی نموده است که تمامی خدمات با کسب درجه بالای رضایت از طرف مشتریان ارائه گردیده است. آدرس وبسایت: http://simiaservice.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش