اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960627261366255

با حضور سیمیا سرویس از ایران 

ارتقای دانش و ارتباط بین‌المللی درهمایش جیتکس ۲۰۱۷ دوبی

کد: 13960627261366255

https://goo.gl/U3WC8v

، تهران , (اخبار رسمی): جیتکس ۲۰۱۷ (GITEX) در شهر دوبی امارات متحده عربی با حضور نمایندگان و کارشناسانی از ایران به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد.

ارتباط موثر و معرفی استارتاپهای موفق داخل کشور به شرکتهای بین المللی و معرفی جذابیت فضای پویای کسب و کارهای استارتاپی ایران به سرمایه گذاران بین المللی از دستاوردهای شرکت در این نمایشگاه می باشد.

به گزارش روابط عمومی سیمیا سرویس، نمایندگان این شرکت از تاریخ ۸ اکتبر به مدت ۵ روز در جیتکس ۲۰۱۷ (GITEX) شرکت خواهند کرد.

جیتکس ۲۰۱۷ (GITEX)  که در شهر دوبی برگزار خواهد شد، با حضور مجموعه‌های فعال حوزه تکنولوژی از ۹۷ کشور جهان برگزار می‌گردد.

مهدی قطبی با تشریح اهداف حضور در این همایش، گفت: علاوه بر ارتقا سطح دانش و آگاهی شرکت کنندگان، یکی از مهترین دستاوردهای این رویداد، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین المللی میان شرکت‌ها و مجموعه‌ها، از کشورهای مختلف خواهد بود.

وی ادامه داد: در این فرصت بین المللی، شرکت‌کنندگان با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ها به فرصت سازی در این عرصه اقدام خواهند کرد.
او تاکید کرد: در همین راستا، سیمیا سرویس تلاش می‌کند تا بالاترین بهره‌وری را در این همایش داشته و در راستای ارتقای سطح توانمندی ارتباط کسب و کارهای استارتاپی کشور با شرکتها و سرمایه گذاران بین المللی کشور داشته باشد.

این مقام مسئول در مورد دستاوردهای مورد انتظار دیگر این رویداد هم اظهار داشت: ارتباط موثر و معرفی استارتاپهای موفق داخل کشور به شرکتهای بین المللی و معرفی جذابیت فضای پویای کسب و کارهای استارتاپی ایران به سرمایه گذاران بین المللی از دستاوردهای شرکت در این نمایشگاه خواهد بود.

مهدی قطبی با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های بین‌المللی برای هر مجموعه و کسب و کاری ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  درکسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم که از همین رو این همایش در راستای این دو هدف قرار داشت.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وبسایت این مجموعه به نشانی http://SimiaService.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیمیا

سیمیا نخستین شرکت خصوصی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متناسب با نیازهای ایرانیان خارج از کشور شکل گرفته است. در سال 1391 تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاههای شریف و تهران که مشغول به تحصیل در خارج ایران بودند، با مشاهده نیازهای بسیاری از ایرانیان خارج از کشور، تصمیم گرفتند به ایران بازگردند و با راه اندازی مجموعه سیمیا به رفع نیازهای هموطنانی که در کشوری غیر از ایران زندگی میکنند بپردازند. این مجموعه تا کنون به بیش از 8000 نفر از هموطنان در خارج از ایران خدمت رسانی نموده است که تمامی خدمات با کسب درجه بالای رضایت از طرف مشتریان ارائه گردیده است. آدرس وبسایت: http://simiaservice.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]