اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191606255

توسط سیمیآروم در نیمه دوم آذر ماه جاری انجام می شود

برگزاری سمینار آنلاین روانشناسی «باهوش های تنبل»

کد: 13950908191606255

https://goo.gl/MFTqT5

، تهران , (اخبار رسمی): برای نخستین بار، مجموعه‌ روانشناسی آنلاین سیمیآروم اقدام به برگزاری سمینارهای آنلاین رایگان با برترین روانشناسان ایران کرده که تمام ایرانیان از سراسر دنیا تنها با دسترسی به اینترنت می توانند در این وبینارها (سمینارهای آنلاین) شرکت کنند.

وبینار با موضوع اختلالات اضطرابی توسط دکتر عباس رمضانی برای ایرانیان سرتاسر دنیا

وبینارهای رایگان سیمیآروم فرصت بسیار مناسبی است تا ایرانیان از هر نقطه ای از جهان بتوانند بدون هیچ محدودیتی با برترین روانشناسانی که همزبان و هم‌فرهنگ آنها هستند ارتباط قرار کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سیمیآروم، این مجموعه تاکنون دو وبینار با موضوعات «بی وفایی در زندگی زناشویی» با سخنرانی جعفر بوالهری ریاست دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 27 شهریور 95 و «اختلالات اضطرابی» با سخنرانی عباس رمضانی عضو هیئت علمی و معاونت دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان در تاریخ 8 آبان 1395 برگزار کرده که با استقبال فراوان ایرانیان از سراسر دنیا رو به رو شده است.

گفتنی است وبینار بعدی سیمیآروم در نیمه دوم آذر ماه سال جاری و با موضوع «باهوش های تنبل!» با سخنرانی مصطفی زارعان عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. ثبت‌نام و شرکت در این وبینار بصورت رایگان بوده است و از هم اکنون در وب‌سایت سیمیآروم انجام می شود.

فرزانه محمدیان، مدیر اجرائی سیمیآروم در این‌خصوص اظهارکرد: از آغاز کار سیمیآروم، «کمک به انسان ها برای تجربه آرامش بیشتر در زندگی» به عنوان یکی از رسالت های مهمی انتخاب شد که این مجموعه روانشناسی برای خود تعریف کرده است.

وی به اهمیت ارتباط متقابل با مراجعین درباره انتخاب موضوع سمینارهای آنلاین اشاره داشت و گفت: وبینارهای رایگان سیمیآروم، فرصت بسیار مناسبی را در اختیار تمام ایرانیان سراسر دنیا قرار می دهد تا این افراد بتوانند بدون هیچ محدودیتی با برترین روانشناسانی که همزبان و هم‌فرهنگ هستند، در ارتباط باشند. 

لازم به ذکر است که در انتخاب موضوع این وبینارها سعی شده تا مهم‌ترین مسائلی که به عنوان دغدغه اصلی زندگی کنونی اکثر انسان‌ها و بالاخص ایرانی‌ها شمرده می شود، مورد توجه و بررسی قرار گیرد. 

تیم پژوهشی سیمیآروم در ابتدا با نظرسنجی از مخاطبین و سپس با مشورت با اساتید روانشناسی هر ماه موضوعی را که بیشترین نظرات متوجه آن است برای وبینار بر می‌گزیند.

علاقه‌مندان برای شرکت در وبینار باید فرم ثبت‌نام در سایت سیمیآروم را تکمیل کنند و سپس تمام اطلاعات لازم جهت شرکت در وبینار برای آنها به آدرس ایمیل متقاضیان ارسال می شود.

مجموعه روانشناسی آنلاین سیمیآروم از ابتدای سال با هدف ارائه سرویس رواشناسی آنلاین با بهترین کیفیت برای ایرانیان سراسر دنیا شکل گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیمیا

سیمیا نخستین شرکت خصوصی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متناسب با نیازهای ایرانیان خارج از کشور شکل گرفته است. در سال 1391 تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاههای شریف و تهران که مشغول به تحصیل در خارج ایران بودند، با مشاهده نیازهای بسیاری از ایرانیان خارج از کشور، تصمیم گرفتند به ایران بازگردند و با راه اندازی مجموعه سیمیا به رفع نیازهای هموطنانی که در کشوری غیر از ایران زندگی میکنند بپردازند. این مجموعه تا کنون به بیش از 8000 نفر از هموطنان در خارج از ایران خدمت رسانی نموده است که تمامی خدمات با کسب درجه بالای رضایت از طرف مشتریان ارائه گردیده است. آدرس وبسایت: http://simiaservice.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]