اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131196108

چند نکته برای داشتن سفری آسوده

کد: 13950629131196108

https://goo.gl/aVTIy8

، تهران , (اخبار رسمی): حتما پیش از سفر راجع به تعهد آژانس مسافرتی خود تحقیق کنید و قرارداد محکم و مطمئنی ببندید. به تمام بندهای قرار داد مثل ستاره های هتل, نام هتل, تعداد وعده های غذایی و … توجه کنید که کاملا ذکر شده باشند. با ایم گزارش همراه باشید تا با مرور نکات زیر سفری آسوده را رقم بزنید.

چند نکته برای داشتن سفری آسوده

به گزارش اخبار  رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ،پیش از سفر حتما از آژانس مسافرتی و اپراتور تور اطلاعات کامل دریافت کنید و خودتان نیز راجع به کشور میزبان تحقیقات به عمل آورید، حساسیت‌های قومی مذهبی آن کشور و خط قرمزهای آن را بدانید تا به مشکلی برنخورید. برای مثال در کشور هند افراد زیادی گیاه خوار هستند و خوردن تن ماهی یا تخم مرغ در اماکن عمومی ممکن است باعث اعتراضاتی شود یا در بعضی کشورهای مسلمان رعایت پوشش از شانه تا زانو ضروریست.
در بسیاری از کشورها ورود هر گونه دارو ممنوع است. حتما راجع به کشور میزبان تحقیق نموده و در صورت نیاز نسخه  خود را به تایید وزارت امور خارجه و قوه قضاییه و سفارت کشور میزبان برسانید و داروهای مطابق نسخه ی تایید شده خود را به همراه داشته باشید که با مشکلی برخورد نکنید. در بعضی از کشورها حتی داشتن قرص مسکن نیز جرمی برابر مواد مخدر دارد.
حساسیت‌های غذایی خود را به خاطر داشته باشید. امتحان کردن غذاها و دسرهای محلی بسیار خوب و جالب است اما پیش از آن راجع به محتویات غذا یا دسر اطلاعات کسب کنید.

چطور ساک یا چمدان ببندیم؟

بسته به اولویت دسترسی به وسایل و حساس بودن وسایل از بابت ضربه طبقه‌بندی و چیدمان ما می‌تواند متفاوت باشد. روش‌هایی برای تا کردن لباس‌ها وجود دارد که کم تر چروک می‌شوند و فضای کمتری اشغال می کنند.
برای جا دادن لباس های راحت تر مثل شلوارهای جین و بلوز و ژاکت و تی شرت ها دو راه وجود دارد: هم می توان آنها را تا کرد و هم لوله. لوله کردن برای جین و تی شرت عالی است، جای کمتری را در چمدان اشغال می کند و چروک هم نمی شود. لباس‌هایی مثل ژاکت و بلوز را هم به شکل مربع تا کنید
وسایل سنگینی نظیر اتو یا سشوار که در هتل ها در دسترستان هست را با خود نبرید. سنگینی بار هم هزینه به شما تحمیل می کند هم موجب خستگی شما می شود.
برای بسته بندی بعضی از وسایل می توانید از کیسه های نایلونی یا وکیوم کردن آن ها استفاده کنید. وسایلی مثل مام یا شیشه عطر را، که امکان شکستن آنها وجود دارد، لای حوله یا لباس بپیچید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح