اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131206108

راهنمای سفر به بدروم

کد: 13950629131206108

https://goo.gl/KOt8MT

، تهران , (اخبار رسمی): بدروم سرزمین آب‌های ابدی است، جایی که تا چشم کار می‌کند نور و آب دنیای دیگر را رقم زده‌اند. شهری ساحلی در جنوب غرب ترکیه که در کنار دریای اژه موقعیت توریستی خوبی را پیدا کرده است.

راهنمای سفر به بدروم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ، واژه «بدروم» به معنای پایین است و از آنجائیکه این شهر در پائین ترکیه قرار گرفته است این نام را یدک می‌کشد. در این شهر انتظار سفری متفاوت به ترکیه را داشته باشید، شهری با خانه‌های سفید رنگ چیده شده کنار هم با کوچه‌هایی که به دریا ختم می‌شوند. شهر دریاها، جایی که به کشتی‌های تفریحی در جهان معروف است. این شهر در سال‌های دور، تمدن‌های زیادی را به خود دیده است و به علت مرکزیت مهم خود بارها و بارها شاهد جنگ افرادی که از دریای اژه می آمدند، بوده است.سفر به بدروم متناسب با سلیقه آنهایی است که به ساحل، آفتاب و ورزش‌های دریایی علاقه‌مندند. با ما همراه باشید تا در ادامه به راهنمایی سفر به بودروم بپردازیم.

در بدروم چه کنیم؟

در بدروم زمانی برای کلافگی و بی‌حوصلگی پیدا نمی‌کنید. روزها می‌توانید به سواحل دیدنی دریای اژه بروید و مهیج‌ترین ورزش‌های آبی را امنحان کنید، سواحل بدروم از زیبایی خاصی برخوردار هستند. بعد از آن به آثار تاریخی و موزه‌ها دیدنی این شهر بروید. آثاری چون تئاتر باستانی، موزه قدیمی زیر زمینی بودرم، موزه روباز ، قلعه چیفیت، مسجد مصطفی پاشا، مسجد عدلیه و … آثار دیدنی و تاریخی این شهر هستند. از طرفی بدروم با مراکز خرید و بازارهای محلی و بزرگ خود برای خریدهای اغوا کننده گزینه خوبی است. شب‌های زنده و زیبای بدروم نیز برای خود یک جاذبه‌ به حساب می‌آیند.

وضعیت آب و هوا

اقلیم بدروم، اقلیمی مدیترانه‌ای است. تابستان‌های این منطقه با هوای گرم و روزهای طولانی پذیرای گردشگران زیادی است. در روزهای سرد نیز باید انتظار زمستانی معتدل و کوتاه را داشته باشد. اما هوای بهار و پاییز نیز بسیار مطبوع و دلچسب است.

خرید در بدروم

برای خرید در بدروم نگران چیزی نباشد، تنوع اجناس و فروشگاه‌های این شهر در گشت و گذارتان حسابی سرگرم کننده هستند. در اینجا می‌توانید انواع و اقسام مختلف پوشاک، دکوری، خشکبار، پارچه‌های بی‌نظیر دست باف و سوغاتی‌های متنوع را خریداری کنید، اما آنچه که خرید در این شهر را محبوب کرده است، صنایع دستی آن است. رفتن به بازارهای محلی بدروم برایتان خاطره جالبی خواهد شد. با ما همراه باشید تا به معرفی چندین مرکز خرید و بازار در بدروم بپردازیم.

  • مرکز خرید اواسیس چارشی لیمان بدروم؛ در این مرکز خرید اجناس مارک و معروف ترکیه به فروش می رسد.
  • مرکز خرید انیو
  • بازار قدیمی بدروم که با بوی ادویه‌های رنگارنگ و صنایع دستی زیبا خستگی را از تنتان به در می‌کنند.

شکم‌گردی در بدروم

در بدروم انتظار غذاها و طعم‌های خوشمزه و نزدیک به ذائقه ایرانی‌ها را داشته باشید. غذاهای محلی این شهر برای بسیاری از ما آشناست. کباب‌های مختلف گوشت و مرغ، کوفته و غذاهای ترکی غذاهای معروف بدروم هستند. اگر به دنبال غذاهای بین‌المللی هستید رستوران‌های مختلف بین‌المللی نیز رضایت‌تان را جلب می‌کنند.

سواحل بدروم

بدروم را به سواحل زیبایش می‌شناسند. جایی که می‌توانید لحظات زیبایی را در جوار دریا و پلاژهای آن بگذرانید. زیباترین سواحل بدروم عبارتند از:

  • سواحل کادی کالسی
  • سواحل بی تیز بدروم
  • سواحل اورتاکند یاهسی
  • ساحل یالیک کاواک
  • ساحل اکیارلار
  • ساحل گولتور کوپوگو
  • ساحل گورچینلیک
  • ساحل گولتورکوپوگو

جاذبه‌های دیدنی بدروم

علاوه بر زیبایی‌های ساحلی این شهر، بدروم آثار تاریخی زیادی دارد که تماشای آنها را در تور بدروم پیشنهاد می‌کنیم.

  • قلعه سنت پیتر
  • آمفی تئاتر باستانی
  • آرامگاه ماسولوس هالی کارناسوس
  • گومبت
  • تورگوت رئیس مارینا
  • بیتز

علاوه بر تماشای دیدنی‌های تاریخی این شهر، قایق‌سواری روی آب‌های دریای اژه و تماشای طبیعت بدروم نیز لطف خاص خودش را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی