اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131454727

در کتاب بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سریال پرده نشین صورت گرفت

بررسی سبک زندگی اسلامی ایرانی

کد: 13950629131454727

https://goo.gl/7FqeFa

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب "بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سریال پرده نشین " با هدف شناخت چگونگی بازنمایی سبک زندگی ایرانی اسلامی در سریال پرده‌ نشین و با استعانت از روش پژوهشی کیفی نشانه‌ شناسی، توسط انتشارات مشق‌شب راهی بازار نشر شد.

کتاب بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سریال پرده نشین منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات مشق شب، مدیرمسئول این انتشارات، با اشاره به این که کتاب " بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سریال پرده نشین" شامل نظریه بازنمایی و تئوری‌‌های مربوط به سبک زندگی اسلامی است، گفت: هدف از نگارش این کتاب که توسط دکتر لیلا نیرومند عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و رضا داودی به رشته تحریر درآمده، این است که با هدف تحلیل شناسانه 22صحنه از 31 سریال مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و نظریات مربوط به سبک زندگی را از آن استخراج کرده است.

رضا هوشمند افزود: ما هنگام مشاهده تلویزیون از برنامه‌های آن انتظار داریم که تنها واقعیت تام را عرضه کند، اما این انتظاری است که تماماً به واقعیت نزدیک نیست و تجربه‌ رسانه‌ها نشان داده است که مخاطب نه با واقعیت خالص و پوشش‌دهی بی‌طرفانه  که با واقعیت برساخته که همان بازنمایی رسانه‌ای است، روبه رو می‌شود.

وی با بیان این‌که سبک زندگی به عنوان مجموعه‌ در هم تنیده‌ای از الگوهای رفتاری فردی-اجتماعی است افزود: دلیل توجه و اهمیت به سبک زندگی این است که اقتضائات زندگی در جوامع مدرن و متکی بر فرهنگ و تمدن غربی به تدریج الگوهای خاصی را برای زندگی ارائه کرده است.

شایان ذکر است، کتاب " بازنمایی سبک زندگی اسلامی ایرانی در سریال پرده نشین " در قطع رقعی و 236 صفحه به بهای 16000 تومان توسط انتشارات مشق شب وارد بازار کتاب و نشر شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با دفتر مرکزی نشر و پخش کتاب واقع در میدان انقلاب ابتدای خیابان قدس پلاک سه واحد 11 ؛ تلفن 66962516 نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب