اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131475603

گوشی و تبلت هواوی مورد تحسین رسانه های جهان

کد: 13950629131475603

https://goo.gl/kO6u1j

، تهران , (اخبار رسمی): گوشی های هوشمند سری Nova و تبلت Media Pad M3 شرکت هواوی در نمایشگاه IFA 2016 برلین خوش درخشیدند و 20 جایزه طراحی و کیفیت را از رسانه های بزرگ جهان دریافت کردند.

گوشی و تبلت هواوی مورد تحسین رسانه های جهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی هواوی در ایران ،مدل های nova و nova plus به خاطر طراحی کاملا خمیده، دوربین عکاسی عالی، قدرت  و کارایی پیشرفته توانست 12 جایزه و بهترین تیترهای رسانه ها را به خود اختصاص دهد. 

تبلت Media Pad M3 هواوی نیز 8 جایزه و بهترین تیترهای رسانه ها و مجله های ایفا 2016 را به خاطر اسپیکر، صدای پیشرفته و طراحی با قابلیت چندرسانه ای خود از آن خود کرد. 
بر اساس این گزارش، رسانه های Android Central و PC Advisor سری nova را در بین  برترین انتخاب های 2016 نمایشگاه ایفا قرار دادند و رسانه های Tom's Guide، FoneArena، Tab Time، Mobile Geeks، Pocket-lint، Which، Android Headline تبلت مدیا پد M3 را به عنوان یکی از بهترین محصولات ایفا شناختند. 
از سوی دیگر، رسانه های Slash gear، Phones coop، Computeridee.nl و  T3نیز گوشی های هوشمند nova و nova plus را مورد تحسین قرار دادند. 
گفتنی است، شرکت هواوی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 گوشی های سری نوا و نوا پلاس را با بدنه فلزی، قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. هواوی نوا یک گوشی 5 اینچی با نمایشگر Full HD است و از 3 گیگابایت حافظه رم در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون 625 و از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین هواوی نوا پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچی و دوربین 16 مگاپیکسلی با USB Type-C برای دوستداران فبلت به بازار عرضه خواهد شد. 
تبلت مدیا پد M3 نیز دارای صفحه نمایش 8.4 اینچی با رزولوشن 2,560 در 1,600 پیکسل است که با بلندگوهایی Harman Kardon، پردازنده Kirin 950، باتری 5,100 میلی‌آمپری و پشتیبانی از LTE به زودی روانه بازار خواهد شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]