اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951109228025603

Mate 9 چه ویژگی هایی دارد

پرچمدار هواوی، با عمر باتری طولانی

کد: 13951109228025603

https://goo.gl/CQg1Ro

، تهران , (اخبار رسمی): Mate 9 ترکیبی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پردازنده کرین 960 با بهروری انرژی بیشتر است که نسل جدیدی از فناوری SuperCharge هواوی روی آن تعبیه شده است؛ این ویژگی‌ها باعث افزایش عمر باتری تا ۲۰ درصد هنگام بازی و تا ۴۰ درصد برای تماس‌ می‌شود.

پرچمدار هواوی، با عمر باتری طولانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هواوی در ایران ،شاید برای شما هم پیش آمده باشد، دقیقا زمانی که به گوشی موبایل‌تان نیاز دارید باتری آن تمام ‌شود. این موضوع ممکن است پیش از یک تماس ضروری یا هنگام مرورگری روی نقشه گوگل برای پیدا کردن مسیرتان، اتفاق بیفتد. 
تمام شدن عمر باتری گوشی اجتناب‌ناپذیر است و امکان دارد برای هر کدام از ما در شرایط خاصی رخ دهد. تمام شدن عمر باتری و خاموش شدن گوشی موضوع ناخوشایندی است و در شرایط خاصی ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. اما معمولا تولیدکنندگان استفاده از شارژرهای قابل حمل را پیشنهاد می‌دهند. با این حال هواوی راه جدیدی در پیش گرفته است.
ماه گذشته ریچارد یو،‌ مدیر گروه امور مصرف‌کنندگان هواوی در مونیخ آلمان در حضور ۵۰۰ رسانه و مهمانان ویژه از سراسر دنیا به ایراد سخنانی درباره‌ی Mate 9 پرداخت. وی اعلام کرد که سری میت عمر باتری طولانی دارد و مصرف انرژی آن نیز کم است. در واقع این ویژگی بخشی از امتیازات این سری از گوشی‌های هواوی به شمار می‌رود.
Mate 8 نخستین گوشی هوشمندی بود که از تراشه کرین 950 پشتیبانی می‌کرد و قدرت پردازنده در آن ۱۰۰ درصد و قدرت پردازشگر گرافیکی ۱۲۵ درصد افزایش یافت و نسبت به کرین 925 در گوشی Mate 7 (Ascend) تقریبا ۷۰ درصد عملکرد بهتری داشت. قدرت باتری از عملکردهای کلیدی سری Mate است و در Mate 9 نیز این قضیه مستثنی نیست.
Mate 9 ترکیبی از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پردازنده کرین 960 با بهروری انرژی بیشتر است که نسل جدیدی از فناوری SuperCharge هواوی روی آن تعبیه شده است؛ این ویژگی‌ها باعث افزایش عمر باتری تا ۲۰ درصد هنگام بازی و تا ۴۰ درصد برای تماس‌ می‌شود.
به این ترتیب جدیدترین پرچمدار هواوی امکان پخش ویدیو تا ۲۰ ساعت، ۳۰ ساعت مکالمه در شبکه 3G، ۲۰ ساعت مرورگری در شبکه 4G و ۱۰۵ ساعت پخش موسیقی را فراهم کرده است.
 برای دست یافتن به این رکورد، فناوری SuperCharge میت 9 از شارژ سریع 5A پشتیبانی می‌کند که ۵۰ درصد نسبت به میت 8 بهبود یافته است. بنابراین برای داشتن یک روز شارژ فقط به ۲۰ دقیقه اتصال به شارژر نیاز است و ۱۰ دقیقه اتصال به شارژ برای تماشای دو ساعت فیلم کافی است.
همه این قابلیت‌ها در حالی ارائه شده که گوشی Mate 9 از امنیت لازم در برابر افزایش ولتاژ و درجه حرارت بالا برخوردار است. به این ترتیب مشکلی به لحاظ افزایش دمای گوشی یا خطرات امنیتی کاربر را تهدید نمی‌کند و درجه حرارت و میزان خنک بودن دستگاه هنگام شارژ و حتی زمان پخش ویدیو یا انجام بازی کنترل می‌شود.
در قرن ۲۱ گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای هر شخصی به شمار می‌رود. بنابراین وجود باتری با عمر طولانی یکی از ملزوماتی است که کاربر را به برندهای معتبر وفادار نگه می‌دارد. به منظور کاهش چنین نگرانی‌هایی، هواوی میت 9 را در بازارهای منتخب دنیا عرضه کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]