اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132356102

در شهرداری کرج

سامانه پرداخت عوارض خودرو راه اندازی شد

کد: 13950631132356102

https://goo.gl/zfVkaK

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر کل تشخیص و وصول درآمد های شهرداری کرج گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم سامانه پرداخت عوارض خودرو شهرداری این کلانشهر راه اندازی شد.

سامانه پرداخت عوارض خودرو راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، افراسیاب شجاعی این مطلب را عنوان کرد و گفت: به منظور تکریم شهروندان و کاهش سفرهای درون شهری اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات این دستگاه  اقدام به راه اندازی سامانه پرداخت عوارض خودرو در پرتال شهرداری این کلانشهر کرده است.
مدیر کل تشخیص و وصول درآمد های شهرداری کرج اظهار داشت: با راه اندازی سامانه پرداخت عوارض خودرو شهروندان کرجی می توانند با مراجعه به پورتال شهرداری این کلانشهر و مراجعه به قسمت خدمات الکترونیک بخش ارتباط مردمی عوارض خود را پرداخت نمایند.
شجاعی ادامه داد: همچنین سایت ویژه پرداخت عوارض خودرو شهرداری کرج به آدرس اینترنتی cars.karaj.ir:8182 می باشد که از امروز 29 شهریور ماه سال 95 بمناسب عید بزرگ غدیر خم آماده خدمت رسانی به مردم است.
این مسئول بیان کرد: همچنین شهروندان با مراجعه به دو آدرس اینترنتی مذکور می توانند علاوه بر پرداخت عوارض خودرو ، فیش های گذشته و مبلغ بدهی خود را روئیت کنند.
وی در پایان یادآور شد: این سیستم متصل به شبکه بانکی بوده و پرداخت عوارض در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه شهروندان به بانک میسر شده است؛ در واقع راه اندازی این پروژه یکی از اقدامات شهرداری کرج به منظور تحقق شهر و شهرداری الکترونیک است و این سامانه با توجه به اتصال آن به سامانه های اطلاعاتی و عملیاتی مرتبط، امکان پرداخت و وصول الکترونیکی عوارض و صدور غیر حضوری مفاصاحساب پرداخت عوارض را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه