اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132436108

آفریقا در نزدیکی شماست

کد: 13950631132436108

https://goo.gl/NLWgFt

، تهران , (اخبار رسمی): آفریقا مقصدی ایده آل برای داشتن سفری هیجان انگیز است.

آفریقا در نزدیکی شماست

 به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی الی گشت، شروین باندا، مدیر شرکت African Travel، می گوید: با توجه به قیمت دلار، آفریقا واقعا به حراج گذاشته شده است. با نگاه به سبک و سیاق مسافرت و میزان راحتی مورد نیاز هر فردی، آفریقا مقصدی بسیار مقرون به صرفه است. حتی می‌توان ادعا کرد که سفر به آفریقا از سفر به اروپا نیز ارزان ‌تر است.

ترکیب قیمت‌های ارزان و نیز گستردگی جاذبه‌ها در آفریقا، آن را به مقصدی ایده‌آل برای گردشگری بین‌المللی تبدیل کرده است. به گفته ی مدیر شرکت گردشگری آفریقا،قدرت خرید دلار واقعا شگفت‌ انگیز است. من با چند نفر از دوستان که تازه از آفریقا بازگشته بودند، صحبت کردم و آن ‌ها می ‌گفتند: شامی که در رستوران‌ های شیک آمریکا ممکن بود برایمان 300-200 دلار آب بخورد، برای دو نفر در آفریقای جنوبی، تنها 50 دلار خرج داشت.
قیمت دلار قابل دسترس بودن آفریقا را بیش از پیش افزایش داده است و نگاه مردم آمریکا را به سفر به این بخش از جهان، تغییر داده است. باندا ادامه می‌دهد: جایگاه آفریقا از مقصدی که یک بار در طول عمر باید آن را تجربه کرد، تغییر یافته است. امروزه، می‌توان در طول عمر خود بارها به آنجا سفر کرد.

ایمنی و امنیت آفریقا

باندا می‌گوید: دست تروریست ‌ها به این منطقه نرسیده است و برای بسیاری آفریقا کشور امنی است.

مسافرت خانوادگی به آفریقا

شروین باندا تغییرات دیگری را نیز در روند مسافرت به آفریقا ملاحظه کرده است که یکی از آن‌ها، افزایش تعداد مسافرت ‌های خانوادگی به آن‌جاست. به گفته ی او: ما شاهد افزایش رو به رشد سفرهای خانوادگی به سمت قاره آفریقا هستیم. بچه ‌هایی که بزرگ شده ‌اند و در آستانه‌ ورود به دانشگاه هستند، دوست دارند آخرین تفریح ‌های بیرون از خانه‌ خود با خانوادشان را تجربه کنند. یا به طور مثال، دختر کوچک خانواده به زودی ازدواج خواهد کرد و می‌خواهد تجربه چنین لحظاتی را با خانواده‌ی پدری داشته باشد. با توجه به اینکه سفرهای خانوادگی به آفریقا نیز در حال افزایش است، باندا می‌گوید: سفرهای دسته‌جمعی خانواده ‌ها نیز محبوبیت خاص خود را دارند. چیزی که آفریقا را در باب سفرهای خانوادگی متمایز می ‌سازد این است که می‌تواند طیف وسیعی از جذابیت‌ ها را برای افراد مختلف عرضه کند. به جای اینکه فکرتان مشغول این سوال شود که امروز قرار است چه کاری انجام دهیم؟ یک سفر بهترین تجربه ‌ای است که اعضای خانواده از پیر و جوان می‌ توانند از آن لذت ببرند.
بسیاری از خانواده ‌ها فرصت‌ های آموزشی را به عنوان مشوق اصلی در نظر می‌گیرند. باندا می‌گوید: من پسری چهار ساله دارم وآموزشی که او می ‌تواند از طریق سفر کردن به آفریقا به دست بیاورد، از خواندن کتاب‌ ها دست نیافتنی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی