اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132465840

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد

لزوم افزایش هزینه های جابه‌جایی مسافر در شب

کد: 13950631132465840

https://goo.gl/KWd5Qr

، تهران , (اخبار رسمی): پس از بررسی و مطالعات بدست آمده در این زمینه در سال 96 هزینه های جابجایی مسافر در شب تغییر خواهد کرد .

لزوم افزایش هزینه های جابه‌جایی مسافر در شب

به گزارش اخبار رسمی ، پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهراناظهار داشت : هزینه های جابجایی مسافر در روز نسبت به شب متفاوت است لذا در تمام دنیا هزینه کار شبانه دو برابر هزینه فعالیت در روز است اما هرگز هزینه‌ها بر اساس قیمت تمام شده از مسافران دریافت نمی شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران،  با اشاره به چند نرخ متفاوت برای جابجایی مسافر در شرکت واحد اتوبوسرانی بیان کرد : هزینه جابجایی مسافر با استفاده از کارت بلیت در یک خط مشخص نرخ کمتری نسبت به پول نقد دارد ضمن اینکه از ساعت 22 به بعد ،هزینه جابجای مسافر ، نرخ متفاوتی نسبت به روز دارد .

وی با تاکید بر تخفیف های ارائه شده برای اقشار مختلف جامعه تصریح کرد : شرکت واحد اتوبوسرانی برای تمامی اقشار خاص ، معلولین ، جانبازان ، محصلین ، سالمندان و جامعه فرهنگی کارت تخفیف‌ صادر کرده است تا در این راستا شامل تخفیف قیمت بلیت اتوبوس گردند .

وی در خصوص استفاده افرادی خاص و مخاطبین اصلی خطوط شبانه اتوبوس اذعان داشت : برای مشخص شدن مخاطبین اصلی خطوط شبانه اتوبوس و افراد خاص از جمله سربازان و کارگران شهرداری ، اقداماتی از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی انجام گرفته است تا تسهیلات بیشتری در اختیار آنها قرار گیرد .

وی با تاکید بر تلاش شهرداری در کاهش فشار اقتصادی بر اقشار کم درآمد خاطر نشان کرد : شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اقدام به بررسی و مطالعاتی نموده تا مشخص شود تسهیلات باید در اختیار کدام ‌یک از اقشار قرار داده شود تا در لایحه سال آینده ، این موضوعات بیشتر مورد دقت نظر قرار گیرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان یکی از قدیمترین شرکت های حمل و نقل عمومی شهر تهران به شمار می رود که وظیفه جابه جایی شهروندان را بر عهده دارد. این شرکت از زیر مجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه