اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132726094

آنتی ویروس Webroot برنده جایزه Cisco را خرید

کد: 13950631132726094

https://goo.gl/tiaIqd

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی امنیتی وب روت " Webroot " که به واسطه ارائه سبک ترین و شگفت انگیزترین آنتی ویروس های دنیا شناخته می شود، شرکت امنیتی CyberFlow را که یکی از شرکت های مطرح امنیتی و برنده جایزه 150 هزار دلاری سیسکو سیستمز در رویداد چالش های نوآوری IOT بود را خرید .

وب روت سبکترین آنتی ویروس دنیا شرکت cyberflow را خرید .

وب روت در سالهای گذشته هم 2 شرکت مطرح امنیتی دیگر یعنی Prevx و BrightCloud را خریداری و تکنولوژی های آنها را با محصولات و سرویس های خود تلفیق کرده است

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش به نقل از شرکت امنیتی وب روت، شرکت CyberFlow در زمینه جمع آوری و تحلیل و آنالیز داده های تهدیدات سایبری مخصوصآ تهدیدات پیچیده سایبری و APT ها و Anomalytics برای تامین امنیت شبکه های کامپیوتری و شبکه های هوشمند شهری و اینترنت اشیا فعالیت دارد .

ولی رویدادی که در مرکز تجارت جهانی شهر دبی در کشور امارات و با حمایت شرکت سیسکو سیستمز برگزار شد جزئی از رویدادهای IoT World Forum (IoTWF) مربوط به سرمایه گذاری در حوزه اینترنت اشیا بوده است .
کشور امارات قرار است طبق پروژه ای با عنوان 2020 World Expo بسیاری از فعالیتهای دولتی و شهر دبی را بر بستر الکترونیکی و شهرهای هوشمند و IOT  مدیریت و اجرا کند و در این راه از شرکتهای مطرح و بزرگ فناوری کمک می گیرد.

درباره شرکت وب روت
شرکت وب روت در سال 1997 در شهر کلورادو آمریکا تاسیس شد و امروزه یکی از شرکت های مطرح و پیشرو حوزه امنیت و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس است.
این شرکت به واسطه قدرت بالای شناسایی تهدیدات سایبری مخصوصآ جاسوس افزارها بسیار معروف بوده و امروزه به دلیل ارائه آنتی ویروسهای شگفت انگیز Webroot Secure Anywhere که سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروسهای دنیا هستند ، شهرت بسیار بیشتری یافته است .
ارائه این محصول شگفت انگیز و قدرتمند توسط شرکت امنیتی Webroot هم باعث تعجب و شگفتی متخصصین فناوری , شبکه و امنیت شد و هم باعث ترس و نگرانی دیگر شرکت های ضد ویروس مخصوصآ شرکتهای کوچک و متوسط که پیش از این نیز در رقابت با غولهای امنیتی دچار مشکلات جدی بودند .
وب روت در سالهای گذشته هم 2 شرکت مطرح امنیتی دیگر یعنی Prevx و BrightCloud را خریداری و تکنولوژی های آنها را با محصولات و سرویس های خود تلفیق کرده است .
شرکت دورانتاش که از شرکت های مطرح و پیشرو توزیع کننده سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران است ، از سال 1388 ، محصولات و آنتی ویروس های وب روت را در ایران ارائه و پشتیبانی می کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]