اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132956103

اعلام قهرمانان رقابت های بدمینتون جوانان کشور

کد: 13950631132956103

https://goo.gl/5jfpgW

، تهران , (اخبار رسمی): دیدار فینال اولین مرحله رقابت های رنکینگ بدمینتون پسران کشور رده سنی جوانان بعدازظهر امروز چهارشنبه 31 شهریورماه جاری در سالن اختصاصی شهرستان زنجان در قسمت یکنفره و دونفره برگزار شد و در قسمت یکنفره امیر جباری و در قسمت دونفره تیم عرفان شرقی پور و شباهنگ عسگری به مقام قهرمانی دست یافتند.

اعلام قهرمانان رقابت های بدمینتون جوانان کشور

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در قسمت یکنفره و در دیدار فینال این پیکارها مهدی انصاری از زنجان در مصاف با امیر جباری از همدان به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان این دیدار امیر جباری توانست با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مرحله دست یابد.

مهدی انصاری دوم شد

در دیدار فینال دونفره ، تیم دونفره عرفان شرقی پور و شباهنگ عسگری از تهران به مصاف تیم دونفره کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی رفتند که در پایان تیم عرفان شرقی پور و شباهنگ عسگری توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی از زنجان را شکست دهد و مقام نخست این مرحله را به دست آورد.

تیم کیوان ثبوتی و مهراد خان محمدی از زنجان دوم شد.

امیرحسین نورعلیان و علی حسین خانی در قسمت یکنفره مقام سوم مشترک را به دست آوردند و علیرضا بیگدلی و فربد یاسمی از زنجان به همراه صالح سنگ تراش و محمد مهدی میرشکاری از خراسان جنوبی مقام سوم مشترک دونفره را کسب کردند.

مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان پسر با شرکت بدمینتون بازان در قسمت یکنفره و دونفره از 29 استان کشور در شهرستان زنجان برگزار گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران

در سال 1934 میلادی فدراسیون بین‎المللی بدمینتون توسط جرج توماس بنیان نهاده شد و خود او به عنوان اولین رئیس فدراسیون بین‎المللی شروع به فعالیت نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش