اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132986105

حاصل کار اسکواش بازان ایران در مالزی اعلام شد

سه پیروزی و حضور در جمع 8 بازیکن برتر

کد: 13950631132986105

https://goo.gl/3pqJma

، تهران , (اخبار رسمی): اسکواش بازان جوان ایران روز چهارشنبه و در دومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی انفرادی اسکواش زیر 19 سال آسیا در مالزی سه پیروزی به دست آوردند و 7 بازی را به حریفان واگذار کردند.

سه پیروزی و حضور در جمع 8 بازیکن برتر

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، اعضای تیم ملی جوانان اسکواش ایران در بخش پسران و دختران روز سه شنبه توانستند 6 پیروزی کسب کنند و تنها چهار بازی را واگذار کرده بودند.
این رقابت ها با حضور 180 اسکواش باز پسر و دختر در رده های سنی زیر 19 سال، زیر 17 سال، زیر 15 سال و زیر 13 سال از کشورهای ایران، مالزی، پاکستان، هنگ کنگ، هند، اردن، اندونزی، کره جنوبی، قطر، ماکائو، سریلانکا و ژاپن در مرکز ملی اسکواش شهر کوالالامپور در ورزشگاه 'بوکیت جلیل' شهر پایتخت مالزی برگزار می شود.
محمدرضا جعفرزاده اسکواش باز زیر 17 سال کشورمان روز چهارشنبه در دومین روز رقابت های قهرمانی آسیا 'نوید رحمان' از پاکستان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد و 'علیرضا شاملی' در رده سنی زیر 19 سال که روز سه شنبه مقابل 'پارک سئونگ چان' از کره جنوبی سه بر صفر پیروز شده بود، در دومین بازی خود نیز 'محمد فارز ایزوان محمد مختار' از کشور میزبان (مالزی) را سه بر یک و با نتایج 11 بر 7، 12 بر 10 و 11 بر 9 شکست داد. وی تنها بازی نخست را با نتیجه 12 بر 14 به حریف مالزیایی واگذار کرد.
'محمد دانیال قارونی' در رده سنی زیر 15 سال نیز روز چهارشنبه دو حریف هندی و قطری را پیش رو داشت که بازی را به 'نیل جوشی' اسکواش باز هندی با نتیجه سه بر دو واگذار کرد، اما مقابل 'والد زمان' از قطر سه بر صفر و با نتایج 11 بر 4، 12 بر 10 و 11 بر 6 پیروز شد.
'هلیا استیلی' اسکواش باز زیر 17 سال کشورمان که پیش از این 'سونگ چائی وون' از کره جنوبی را شکست داده بود در دومین بازی خود مقابل بازیکن هنگ کنگی قرار گرفت و سه بر صفر تن به شکست داد.
'غزل شرف پور' اسکواش باز زیر 19 سال در بخش دختران نیز که پیش از این 'هتیاچچی سادونی پیومنی' از سریلانکا را از پیش رو برداشته بود در دومین بازی خود مقابل بازیکنی از مالزی تن به شکست داد و 'فرشته اقتداری' در رده سنی زیر 17 سال نیز نتوانست همانند بازی نخست پیروز شود و بازی را به حریفی از کشور میزبان سه بر صفر واگذار کرد.
'آیلی نیری' نیز در رده سنی زیر 17 سال دختران که حریف نخست را در یک بازی یک طرفه سه بر صفر شکست داده بود در دومین بازی خود موفق نبود و مقابل اسکواش باز مالزیایی سه بر صفر تن به شکست داد و حذف شد.
محمد خانی نیز در رده سنی زیر 19 سال، بازی را به حریفی از کشور میزبان با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد. امیر حسین فیض پور نیز در رده سنی زیر 17 سال که بازی نخست خود را واگذار کرده بود در بازی دوم مقابل حریفی از سریلانکا با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.
بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی انفرادی اسکواش زیر 19 سال آسیا روز پنجشنبه پیگیری می شود و محمد دانیال قارونی، مجتبی کفیلی، محمدرضا جعفرزاده و علیرضا شاملی مقابل حریفانی از ماکائو، سریلانکا و هند قرار می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران

شته ورزشی اسکواش تاریخچه ای خاص دارد.بازی هایی که با استفاده ازدیوار وپرتاب انواع توپ های دست ساز مثل گوی های پارچه ای و چوبی به سمت آن وکنترل آن دربرگشت ها دربسیاری از کشورها وجود داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش