اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134716178

با هدف حضور در رقابت های گروه دو دیویس کاپ

مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی تشکیل می شود

کد: 13950703134716178

https://goo.gl/hyzCcM

، تهران , (اخبار رسمی): 6 تنیسور برای حضور در مرحله نخست اردوی آماده سازی دعوت شدند.

مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی تشکیل می شود

به گزارش اخباررسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تنیس : نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس بزرگسالان برای حضور در رقابت های دیویس کاپ از 6 مهر ماه در آکادمی بین المللی تنیس استقلال آغاز می شود.

بر همین اساس از سوی سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان ، انوشا شاهقلی ، شاهین خالدان، حمید رضا نداف ، امیر حسین بادی و آرش سوری ، محمد بهروز کارگران نفرات دعوت شده به این مرحله هستند که پس از حضور در آکادمی ملی المپیک و شرکت در تست آمادگی جسمانی و انجام تمرینات بدنسازی ، تمرینات آماده سازی خود را از ششم مهر ماه در آکادمی بین المللی تنیس استقلال آغاز می کنند.

ملی پوشان کشورمان برای بقاء در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه از 15 لغایت 17 بهمن ماه سال جاری در نخستین دیدار خود در رقابت های دیویس کاپ به مصاف تیم ملی پاکستان می روند.

یاد آور می شود: سرپرستی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده قاسم کردی است ، سعید احمدوند به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد و سیف الله بهزاد پور و مصطفی عطایی نیز به عنوان مربی و بدنساز کادر فنی را تشکیل می دهند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران

ظهور ورزش تنیس در ایران به بعد از جنگ جهانی دوم بازمی گردد. پیش از این در فاصله سالهای (1315-1318) باشگاه بوستان ورزش که دارای چندین زمین تنیس بود در محلی روبروی امجدیه (ورزشگاه شهید شیرودی فعلی) به مدیریت شکوهی گشایش یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش