اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134995905

کلمات چه نتایجی در جستجو دارند

دسترسی به اطلاعات رقابتی

کد: 13950703134995905

https://goo.gl/K4exqv

، تهران , (اخبار رسمی): ‫وقتی که واقعیت را بررسی کردیم‬ باید به بررسی سایت های دیگری که‬ برای کلیدواژه های مورد نظر ما رنکی دریافت می کنند بپردازیم.

دسترسی به اطلاعات رقابتی

به گزارش روابط عمومی فست سئو،  با رفتن به موتورهای جستجو‬  رقابت های موجود‬ نمایان می شود. برای مثال وقتی ما در گوگل‬‬ کلمه تور را جستحو می کنیم‬ هفتاد و شش میلیون نتیجه به دست می آید.

دلیل دسترسی به اطلاعات رقابتی

‬ وقتی که تور ترکیه‬ را جستجو می کنیم‬ تنها 700 هزار نتیجه را داریم.‬‬ این رقابت اصلی بین این دو عبارت مختلف است‬ و دیدن این ناهنجاری طبیعی است‬ حتی بین مترادف ها، یا مفردها‬ در مقابل جمع هایی که استفاده شده است.‬ حالا می خواهیم از چند ابزار رقابتی‬ که وجود دارد استفاده کنیم.‬ ما چند مورد از آنها را تا اینجا ذکر کردیم،  ولی‬‬ Moz Keyword ، SEMrush‬‬ ، Linkdex ‫یا Spyfu‬ برخی از ابزارهای دیگر هستند‬ و بسیاری از آنها برای داده های‬ رقابتی مورد استفاده قرار می گیرد.‬

حالا‬‬ بسیاری از این ابزارهای تحقیق کلیدواژه ای،‬ شما را قادر به بررسی رقابت می سازد.‬ Moz اطلاعات‬ کلیدواژه ای خود را از‬ موتور جستجو بینگ دریافت کرده و مقدار جستجو را با‬ مقدار وب سایت ها در پایگاه داده های بینگ مقایسه می کند‬ سپس کلیدواژه ای با امتیاز متفاوتی نشان می دهد. این اطلاعات فرصت هایی هستند که ارزش ارزیابی را دارند‬.

ضرورتاً وقتی که به دنبال رقابت‬ کلیدواژه ای ، مقدار حجم جستجو‬ و مقدار رقابت مساوی با سطح فرصت ها هستیم‬ شما همیشه می توانید فرصت هایی برای پیدا کردن‬‬‬ این المان ها داشته باشید و قادر‬ خواهید بود این فرصت ها را پیدا کنید و با برنامه ریزی بهتری نسبت به سئو سایت خود اقدام کنید.‬ به این صورت می توانید کنترل بخش مشخصی را در بازار به دست آورید و‬ نمایش بالایی برای عبارته ای خوب داشته باشید‬‬‬.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش