اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135786094

شرکت ایسوس برای مقابله با باج افزارها از ترندمیکرو کمک می گیرد

اتحاد برای مبارزه با باج افزارها

کد: 13950703135786094

https://goo.gl/OPlh6A

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت های ترندمیکرو و ایسوس برای مبارزه با باج افزارها با یکدیگر همکاری می کنند .

ایسوس برای مقابله با باج افزارها از ترندمیکرو کمک میگیرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش به نقل از ترندمیکرو ، کمپانی های فناوری ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و ایسوس ( ASUS ) که پیش از این نیز همکاری نزدیکی داشتند ، در زمینه شناسایی و مقابله با باج افزارها ( Ransomware ) و حفاظت از کاربران تجهیزات ایسوس ، همکاری خود را توسعه می دهند .

این کمپانی امنیتی در 6 ماه گذشته بیش از 100 میلیون باج افزار را شناسایی و از آسیب رساندن آنها به کاربران و مشتریانش جلوگیری کرده است .
براساس این قرارداد ، تکنولوژی های امنیتی ترندمیکرو ( شبکه حفاظتی هوشمند ) در روترهای خانگی بی سیم ایسوس قرار داده می شود .
به گفته دکتر Terence Liu از مدیران کمپانی ترندمیکرو ، این شرکت تکنولوژی های حفاظتی برتری را توسعه و ارائه کرده و همکاری ترندمیکرو و ایسوس ما را نسبت به تامین امنیت اینترنت اشیاء ( IOT ) امیدوارتر میکند و مانع سرقت هویت و خسارات مالی ناشی از حملات باج افزارها و ویروس ها شود .
تکنولوژی Trend Micro Smart Home Network فراهم کننده ویژگی های مدیریت کامل اینترنت شامل حفاظت در برابر تهدیدات وب و حفاظت از کودکان در برابر تهدیدات آنلاین است.
به گفته دکتر Terence Liu این همکاری به تامین امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران کمک شایانی می کند .
براساس گزارشات تکنولوژی حفاظت از تهدیدات وب کمپانی ترندمیکرو روزی 830 هزار تهدید اینترنتی ( وب ) را شناسایی میکند و هر روز 70 درصد روترهای بیسیم خانگی ایسوس هدف صفحات وب مخرب قرار دارند .
درباره ترندمیکرو ( Trend Micro ) ( pc-cillin )

کمپانی امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، یکی از شرکتهای مطرح و پیشرو در حوزه امنیت سایبری و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود می باشد .
از جمله شرکای استراتژیک کمپانی ترندمیکرو میتوان به شرکتهای Cisco - IBM - VMware - HP - DELL - Siemens اشاره کرد .
در حال حاضر ترندمیکرو حدود 5200 کارمند ، کارشناس امنیتی و مدیر در دفاتر خود در سرتاسر دنیا دارد .
محصولات ترندمیکرو از سال 2009 میلادی توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه و پشتیبانی می شوند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]