اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136365632

چند پیشنهاد پاییزی

چه عطرهایی برای پاییز مناسب است

کد: 13950704136365632

https://goo.gl/psxE2Q

، تهران , (اخبار رسمی): خنک، تازه، سرد، آبدار، مرکباتی و ... یا گرم، سنگین، دودی، چرمی و ... معیار ها و عناوینی هستند که جهت انتخاب فضای رایحه ی مورد نظر در فصل های تابستان و زمستان مطرح می شوند. اما پروسه ی انتخاب عطر در بهار و پاییز؛ از فرمول و قانونی مشخص پیروی نمی کند

چند پیشنهاد عطر پاییزی

به گزارش روابط عمومی لوکس بایر، خنکای رو به گرمی بهار و گرمای رو به سردی پاییز؛ انتخاب عطری که متناسب با هوای متغیر و خاص این فصول باشد را تا حدودی دشوار می کند. از سال ها قبل؛ هنگام راهنمایی خواستن از اهل فن و فروشندگان جهت انتخاب عطر بهاری یا پاییزی با این پاسخ مواجه شده ایم که یک کار ملایم انتخاب کن. اما چنین پیشنهادی منجر به دسته بندی گسترده ای می شود که تنها موجب سرگردانی بیشتر می شود. پس از سال ها آزمون و خطا در این زمینه به فرمولی شخصی رسیده ایم که در اینجا با شما همراهان عزیز به اشتراک می گذاریم. لازم به ذکر است عطر هایی که در چارچوب این قاعده انتخاب می کنیم بر اساس سلیقه و ذائقه بویایی هر فرد؛ متفاوت و قابل تغییر هستند.

با شروع پاییز؛ همچنان که زاویه تابش خورشید تغییر کرده و روز ها رو به کوتاهی می روند؛ دمای هوا نیز کاهش محسوسی خواهد داشت که موجب می شود تا با عطر های خنک و فِرش خداحافظی کرده و روایحی گرمتر انتخاب کنیم. اما باید به این نکته توجه کرد که نیمه نخست این فصل هنوز هم نشانه هایی از گرمای تابستان را در خود دارد و نمی توان در روز های نسبتاً گرم مهر ماه؛ حجم زیادی از "تام فورد توباکو وانیل" را اسپری کرده و از خانه خارج شد.

هم چنین در اوایل آبان ماه نیز استفاده از عطری مثل "دیور هوم کولون" پاسخگو نخواهد بود. هر چند دسته بندی ها وفرمول های استفاده از عطر؛ همگی نسبی هستند اما بهتر است در نیمه ی نخست پاییز از عطر هایی استفاده شود که ملایم و نسبتاً تازه هستند و برای نیمه دوم این فصل از عطر هایی استفاده کرد که وجه گرم و غلیظ آن ها بر تازگی کار رجحان دارد.

در این بخش عطر هایی معرفی می شوند که برای اوایل پاییز مناسب تر به نظر می رسند. ویژگی کلی این محصولات استفاده از آکورد های چوبی، صمغ ها، چرم، بخور، پچولی، نوت های سبز و گیاهی و ادویه هاست که با نوت های گل بو نظیر بنفشه، زنبق، یاس و شکوفه ی مرکبات و نوت های میوه ای؛ ملایم و لطیف شده اند.

فهرستی از عطر هایی با ویژگی های این چنینی به منظور هر چه بیشتر لذت بردن از اوقات پاییزی حضور شما ارائه می شود:

10

Succus

House: Les Liquides Imaginaires

Perfumer: Shyamala Maisondieu

Year: 2015

"سوکوس" یک ترکیب آروماتیک مدرن، پیچیده و عمیق است که فضایی جذاب از همراهی مرکبات و رزماری در آغاز ارائه داده و پس از اضافه شدن روایح سبز و گیاهی؛ در هیبتی آروماتیک و تمیز به پایه ای چوبی و خاکستری ورود می کند که مشخصه ی برند لیکویید ایمجینرز است. این عطر یک پیشنهاد خاص اما دلچسب است که روز پاییزی شما را خاص و بیاد ماندنی خواهد کرد.

9

Sienne l´Hiver

House: Eau D`Italie

Perfumer: Bertrand Duchaufour

Year: 2006

"زمستان سیه نا" عطری است که بر اساس عنوان خود؛ عطری سنگین و تاریک برای روز های زمستان به نظر می آید. اما این عطر برای استفاده در روز های پاییزی پیشنهادی بی نظیر است. پیوندی میان رایحه ی گیاهان خشک و نوت های سبز و تازه که از طریق برگ های بنفشه و نوت های گل بو در این عطر رخ می دهد؛ انرژی بخش و لطیف است. با پیوستن به فضایی از صمغ ها و چوب های دودی؛ این لطافت مطبوع به کمال می رسد و عطری غنی و پیچیده برای یک خاطره سازی بویایی در خنکای نوستالژیک پاییز؛ ارزانی شما می کند.

8

Opus 1144

House: Unum

Perfumer: Filippo Sorcinelli

Year: 2015

"اوپوس 1144" یک عطر کاملا پاییزی است. اگر چه این عطر در زمستان هم بسیار باشکوه عمل خواهد نمود؛ اما رایحه ی عجیب و ویژه ی آن در پاییز بسیار ملموس تر و تأمل بر انگیز جلوه گر خواهد شد و در بخش بعدی این فهرست که ماه آینده ارائه خواهد شد نیز این عطر با شکوه را بعنوان یک پیشنهاد مخفی در نظر داشته باشید!

"اوپوس 1144" اوهام آمیخته با هیجانی عمیق از لمس رموز و اسراری است که برخی اوقات با مکاشفه ای درونی هر فرد را منقلب خواهد ساخت. اثری پودری و صمغی، چرمی و تاریک در فضایی پر از روایح کهنه و پنهان شده در سایه ها. لمسی شیرین از اعجاز تشویش آور غروب پاییز؛ تجربه ای خاص، انفرادی و بیاد ماندنی از همراهی یک عطر.

7

Tam Dao

House: Diptyque

Perfumer: Daniel Moliere

Year: 2003

اگر به رایحه ی غنی و دلچسب چوب صندل علاقمند هستید در انتخاب این کار لحظه ای درنگ نکنید! "تام دائو" نمایشی لطیف و مدرن از چوب صندل است و به همراهی نوت های سبز، ادویه های شیرین و مشک به پایه ای گرم و نرم از کهربا و سدر می رسد که همچنان همه چیز در لطافت مجلل صندل غوطه ور است.

در این عطر همه چیز در ملایمت و آرامش جریان دارد؛ همانند آرامش حاصل از نوشیدن چای عصرانه در یک خلسه ی پاییزی.

6

Fahrenheit Le Parfum

House: Christian Dior

Perfumer: Francois Demachy

Year: 2014

رایحه ادویه ای شیرین و حس با کیفیتی از شیرین بیان در کنار لطافت بنفشه که زمینه ای از جیر الکل آلود دارد؛ همگی در نهایت ظرافت و درخشش در بستری از وانیل لذیذ و نرم جریان یافته اند تا "فارنهایت له پارفوم" جادویی سراسر اغواگری و وسوسه انگیز گردد. با هر حرکت نسیمی افسونگر فضا را آکنده می کند تا لبخندی سر مستانه بر لب های خود و اطرافیان نقش بندد.

5

Timbuktu

House: L`Artisan Parfumeur

Perfumer: Bertrand Duchaufour

Year: 2004

"تیمبوکتو" ارائه ی با کیفیتی از وجه چوبی-خاکی وتیور است که لبه هایی حیوانی و دودی دارد. این عطر تحسین بر انگیز تمام این فضاها را در قالبی درخشان و لطیف ارائه می کند که گرمای مطبوع و لذت بخشی از هل و نوت میوه ای در آن احساس می شود.

تیمبوکتو بی تردید یکی از بهترین انتخاب ها برای این ایام از سال است.

4

Iris Nazarena

House: Aedes de Venustas

Perfumer: Ralf Schwieger

Year: 2013

"آیریس نازارنا" عطری گل بو با محوریت زنبق و رز است که در قالبی چوبی و چرمی ارائه می گردد و رایحه ی آن با حالت چرکین میخک و مشک؛ پیچیده تر و متمایز می شود.

آنچه این عطر ارزشمند را به پیشنهادی ویژه تبدیل می کند ارائه ی رایحه ی ظریف و باکیفیت زنبق است که با حسی تازه، تمیز و متمایل به چوبی در حالتی خشک اما بسیار فاخر و گیرا نمایش داده می شود و حضور سایر آکورد ها نیز در جهت نمایش هر چه با شکوه تر زنبق است. یک روز پاییزی زیبا که برای لذت بردن از همراهی با پادشاه فصل ها؛ عطر استفاده می کنید؛ نگران گرم شدن، طوفانی یا ابری شدن و یا حضور گرد و غبار در هوا نباشید. شما همراه افسونگری بنام "آیریس نازارنا" در کنار خود دارید که موجب لذت بردن شما از هر ماجرایی می شود.

3

Damascus

House: Dr. Gritti

Perfumer: ?

Year: 2012

"دمشق" یک عصاره جادویی است. یک اکسیر ناب. رؤیای با شکوهی از غوطه ور شدن در اسرار تاریخی حاصل از اغنای قوه ی بویایی بوسیله ی رایحه ای عمیق و پر جلا از همراهی نوت های ادویه ای و برگ های تنباکو با حالتی دودی و گیاهی.

دمشق یک عطر پاییزی کامل است که کمال آن با اضافه شدن رایحه پچولی به فضای کلی به اوج می رسد و در نهایت با رسیدن به تعادلی شفاف با آکورد چوبی؛ به همراهی بی مانندی از حس دوی و تاریک صمغ ها، تنباکو و پچولی تبدیل می شود که در قاب چوبی لوکس به نمایش در آمده است.

2

Piper Nigrum

House: Lorenzo Villoresi

Perfumer: Lorenzo Villoresi

Year: 1999

در نگاه اول چنین به نظر می رسد که این عطر فضایی شلوغ و مهیب را ارائه خواهد داد. اما چنین گمانی در رابطه با آثار "لورنزو ویلورزی"؛ کاملا اشتباه است. این عطر شاهکاری بزرگ است که در نهایت سادگی و پرهیز از تکلف عرضه می شود. گرمایی لطیف و مطبوع با حالتی گیاهی که از همراهی آکورد ادویه ای برجسته با نعنا حاصل می گردد و در بستری از چوب سدر و صمغ ها قرار جریان می یابد که غنای کار را دو چندان می نمایند.

این تفکر منفی که پاییز فصل غم و افسردگی است را کنار بگذارید. روز خود را با رایحه ی پر انرژی و فاخر "پایپه نیگرام" آغاز نمایید تا تمام وقت از تجربه ی این وقت از سال؛ پر از احساس آرامش و نشاط شوید.

1

Corsica Furiosa

House: Parfum d`Empire

Perfumer: Marc Antoine Corticchiato

Year: 2014

"کورسیکا فیوریوسا" عطر پاییز است؛ رایحه ی این روز های از سال که از دل مزارع و باغ ها بر می خیزد و با نسیم دود گرفته ی پر رمز و راز می آمیزد. این اثر انتخابی به منظور استفاده از عطر جهت نمایش یا حضور در محافل نیست؛ بلکه رایحه ی تعمق و خاطره بازی است.

کورسیکا فیوریوسا شاهکاری جاودانه است از بکارگیری نوت های سبز؛ از بوته های گوجه گرفته تا عطر علوفه های نیمه خشک و برگ های رو به سقوط. سبزی طبیعی و نابی که با استفاده ی استادانه ی صمغ ها؛ حسی دودی به خود می گیرد تا شکوه خود را دو چندان کند و در شیرینی محو و راز آلود؛ شما رو مسحور فضاسازی استادانه ی خود نماید.

عطری برای جدا شدن از زمان و غوطه ور شدن در خاطرات پاییز های دور دست...

لیست فوق معرفی عطر هایی مناسب استفاده در این زمان از سال هستند که باز هم یاد آوری این مطلب ضروری می نماید که محصولات معرفی شده؛ همگی آثاری بر حسب سلیقه ی نگارنده هستند. شما نیز می توانید نظرات ارزشمند خود را به منظور استفاده در این فصل با ما در میان بگذارید تا با افزایش انتخاب ها؛ لذت بیشتری از پاییزی معطر ببریم.

مشاهده عطر های سایت لوکس بایر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس